پیش بینی ۱۰۰ مسجد  در تهران برای اجرای  برنامه‌های  هفته بصیرت

حجت الاسلام محمودی با اشاره به تدوین برنامه ها در هفته بصیرت و بیان اینکه از ۲ تا ۹ دی به عنوان «هفته بصیرت» نامگذاری شده است، گفت: ۱۰۰ مسجد در تهران به عنوان مسجد محوری پیش بینی شده‌اند تا برنامه‌های ویژه‌ای را در هفته بصیرت برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در برنامه «صبح و گفتگو» رادیو گفت‌وگو با اشاره به فرارسیدن یوم الله نهم دی گفت: نهم دی حضور با شكوه مردم ایران در محكومیت و جمع كردن بساط فتنه بود كه در سال ۱۳۸۸ اتفاق افتاد. این حماسه باید برای همیشه زنده نگه داشته شود و یاد آن حماسه بزرگ جاودانه بماند، به همین خاطر ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۹ دی از مدت‌ها پیش برنامه‌های مختلفی را برای این مناسبت پیش بینی كرده است.

 

وی با اشاره به تدوین برنامه ها در هفته بصیرت گفت: از ۲ تا ۹ دی به عنوان «هفته بصیرت» نامگذاری شده است. در طول این هفته، جلسات تبیینی و تحلیلی و روشنگری در مساجد و مدارس و حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها در قالب جهاد تبیین برگزار می‌شود. برنامه‌های نماز جمعه در سراسر كشور و همچنین تجمعات و گردهمایی‌های ویژه‌ای با موضوع گرامیداشت ۹ دی برگزار خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری تجمع عظیم ویژه حماسه ۹ دی در شهر تهران خبر داد و گفت: این مراسم عصر فردا پنجشنبه از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در میدان امام حسین (ع) برگزار خواهد شد. برنامه‌های متنوعی در شهرستان‌های استان تهران با محوریت نماز جمعه در قالب سخنرانی، تجمعات، بزرگداشت شهدای فتنه، تجلیل از خانواده شهدای فتنه، مسابقات فرهگی و كارهای تبلیغی به ویژه در حوزه فضای مجازی پیش بینی شده و در حال انجام است.

 

حجت الاسلام محمودی با بیان اینكه حضرت فاطمه (س) بزرگ پرچمدار و علمدار جهاد تبیین بودند عنوان كرد: ۱۰۰ مسجد در تهران به عنوان مسجد محوری پیش بینی شده‌اند تا برنامه‌های ویژه‌ای را در هفته بصیرت و مصادف با ایام فاطمیه تا پایان دی ماه برگزار كنند.

کد خبر 1242799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha