۹ دی روز تجلی شجاعت ملت ولایتمدار ایران اسلامی است

گیل چالانی گفت: روز ۹ دی ۱۳۸۸ نه فقط روز خنثی کردن فتنه بدخواهان بلکه روز تجلی شجاعت ملتی است که هیچ فشاری او را از گرد خیمه ولایت پراکنده نساخت.

حامد گیل چالانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار کرد: روز ۹ دی ۱۳۸۸ نه فقط روز خنثی کردن فتنه بدخواهان بلکه روز تجلی شجاعت ملتی است که هیچ فشاری او را از گرد خیمه ولایت پراکنده نساخت.

 

فرماندار ماسال افزود: ۹ دی روزی است که ملت تربیت یافته مکتب حسین (ع) تحت هدایت رهبری آگاه و مطمئن، آنچه را استکبار و ریزه خواران در طول سالها در خیال خود می بافتند؛ به آنی نقشه بر آب کردند.

 

وی گقت: قیام خودجوش مردمی در حماسه نهم دی و مردم رشت در هشت دی ماه نماد وحدت و همبستگی ملت و پیوند آن با رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه و ماهیت اسلامی بود و با خلق حماسه ای کم نظیر از سوی ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی و با توصیه های عالمانه رهبر فقیه انقلاب توطئه دشمنان با شکست مواجه شد و سناریویی که دشمن با هدف براندازی نظام اسلامی طراحی کرده بود، توسط ملت بصیر ایران اسلامی درهم شکسته شد.

 

گیل چالانی تصریح کرد: امیدوارم بازخوانی و انتقال رویدادهای برجسته انقلاب اسلامی به نسل آینده، ضامن دوام و رسیدن این امانت به دست صاحب اصلی اش حضرت ولی عصر (عج) باشد.

 

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: همزمان با سالروز حماسه 9دی تجمع نمازگزاران ماسال روز جمعه(9دی) در میدان گلزار شهدای شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 1243036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha