بصیرت و ولایتمداری رمز موفقیت شهداست|نقش بی بدیل سردار تهرانی مقدم در اقتدار موشکی ایران

سردار تهرانی مقدم گفت :اقتدار و بازدارندگی امروز ایران اسلامی در مقام دشمن خارجی که بخش قابل توجهی از آن به واسطه قدرت موشکی است، ثمره از خودگذشتگی و دلاورمردی سردار حسن تهرانی مقدم و یاران شهیدش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،‌ سردار محمد تهرانی مقدم،‌ امشب(۹دی) در اجتماع ۹دی مردم بابصیرت ساری در مصلی امام خمینی(ره) از مردم مازندران به عنوان مردمانی با بصیرت، انقلابی،‌شهید پرور و ولایتمدار یادکرد و با اشاره به کودتای نوژه، اظهار کرد:‌آمریکا از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون فتنه ها و توطئه های متعددی را برای ضربه زدن به انقلاب طراحی و اجرا کرده که تمامی توطئه ها با عنایت خداوند متعال، هوشیاری ملت و هدایت های رهبری خنثی شده است.

 


برادر سردار شهید حاج حسن تهرانی مقدم پدر موشکی ایران به تحرکات دشمنان انقلاب با همکاری منافقین برای نفوذ به شمال کشور اشاره کرد و گفت: حادثه ششم بهمن آمل وحکومت نظامی در لاهیجان از دیگر مقدمات و نقشه‌های دشمن برای تجزیه و براندازی کشور توسط دشمنان انقلاب بوده است.

 


وی به دفاع جانانه ملت ایران در دوران دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: دشمنان به جهت عدم توفیق در محاصره اقتصادی و جنگ نرم، جنگ ترکیبی را در پیش گرفته است.

 


سردار تهرانی مقدم با بیان اینکه استکبار در همه محاسبات از دو مسئله غفلت کرده است، خاطرنشان شد: دشمن از این مسئله مهم غافل است که  انقلاب ما دارای صاحب است و نکته دوم حضور شهدا و پشتیبانی آنها است که مورد توجه دشمن نبوده است.

 


وی با تاکید براینکه شهدا زنده اند و در عرصه های مختلف و در بزنگاه های تاریخی راه را به ما نشان می دهند، گفت: اگر شهدا را الگو قرار دهیم و در مسیر شهدا حرکت کنیم قطعا در زمینه‌های مختلف موفق عمل خواهیم کرد چرا که همه امکانات در کشور وجود دارد.

 


سردار تهرانی مقدم با بیان اینکه شهدا در محافل که به نام آنها برگذار می شود میزبانی می کنند، اظهار کرد: به لطف خداوند متعال و عنایات ویژه شهدا، ‌مراکز توطئه دشمنان را شناسایی کردیم، و اجازه نخواهیم داد خدشه ای به انقلاب وارد شود.

 

 

وی به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: ضد انقلاب در حوادث اخیر پیگیر تجزیه کشور بودند که فرزندان هوشیار و ولایتمدار ایران اسلامی در سازمان های امنیتی و نظامی، فرماندهی فتنه را در نطفه خفه کردند.

 


سردار تهرانی مقدم  با بیان اینکه ایران ششمین برتر موشکی دنیا است،‌ اذعان کرد:اقتدار و بازدارندگی امروز ایران اسلامی در مقام دشمن خارجی که بخش قابل توجهی از آن به واسطه قدرت موشکی است، ثمره از خودگذشتگی و دلاورمردی سردار حسن تهرانی مقدم و یاران شهیدش است.

 

 

یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه اگر مسئولین از شهدا سخن به میان آورند اما در مسیر شهدا حرکت نکنند زیبنده نیست،‌ گفت: مدیریت جهادی و انقلابی نیاز امروز کشور است. 

کد خبر 1243316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha