تمام وجود و خانواده ام فدای رهبری/ شهید حسینی از شهادتش خبر داشت

مادر شهید حسینی با اشاره به اهمیت دفاع از اسلام و ولایت گفت: یک فرزندم را دادم و فرزندان دیگرم را در راه ولایت می دهم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، مادر شهید مدافع حرم شهید سید رضا حسینی امشب در مراسم شب خاطره گویی کاروان روایت حبیب در مسجد روضه محمدیه یزد گفت: واقعا مردم استان یزد مردمی شهید پرور هستند.

وی بیان کرد: این مردان  و شهدا رفتند تا به ما بگویند اسلام در خطر است و وقتی اسلام در خطر است ایرانی و افغانی و عراقی بودن معنا ندارد.

مادر شهید حسینی ادامه داد: اولین اعزام او ۹۴ بود ولی در سال ۹۵ شهید شد.

وی گفت: در آخرین بار مثل این که به او وحی شده بود که شهید می شود زیرا وقتی یک بار خداحافظی کرد و رفت ولی دوباره آمد و بار دیگر خداحافظی کرد و از همسرش و فرزندش خداحافظی کرد و حلالیت طلبید و دست من را بوسید.

مادر شهید حسینی بیان کرد: این شهید در مشهد به دنیا آمد و اسم او رو به نام رضا نامیدیم.

وی ادامه داد: در آخرین تماس وی زمانی که در خان طومان درگیری شدید شد از من خواست که در پاسخ به دیگران چیزی نگویم و بگویم که او خودش می داند و حضرت زینب(س) و بر اساس هدف خود به این جنگ رفت و پس از آن نیز شهید شد.

مادر شهید حسینی گفت: من یک فرزندم را در راه اسلام دادم و بیان می کنم که همه فرزندان و توان خود را در مسیر ولایت می دهم .

اما در ادامه این مراسم نیز مجری برنامه از دختر شهید درخواست کرد که در کنار مادربزرگش قرار گیرد که با حضور وی اشک از چشمان حضار جاری شد و دختر شهید در پاسخ به سوال مجری که اگر پدرت را ببینی چه چیزی به او می گویی گفت: فقط یک جمله به او می گویم که « پدرم دوستت دارم».

 

 

کد خبر 1243589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha