نهادهای رهبری دانشگاه ها ظرفیتی عظیم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه نهادهای رهبری دانشگاه ها ظرفیتی عظیم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند، گفت: امید است با بهره مندی از این ظرفیت بتوان گام های مؤثری در حوزه ترویج ایثار وشهادت برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(12دی)، در نشست هم اندیشی بین نهادهای رهبری دانشگاه های استان و بنیادشهید استان لرستان، اظهارداشت: این نشست با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بهره مندی از ظرفیت نهادهای رهبری دانشگاه های استان برگزار شد.

 

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بنیاد شهید را نهادی فرهنگی خواند و افزود: امید است بتوان با همکاری نهادهای رهبری دانشگاه های استان اقدامات مؤثری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شود.

 

وی با بیان اهمیت و ضرورت ساخت تولیدات در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد: انتظار می رود دانشگاه ها در ارائه طرح ها نقش آفرینی کنند و تولید طرح های منتخب توسط بنیاد شهید انجام خواهد شد.

 

حجت الاسلام هاشمی در ادامه با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در حوزه تاریخ شفاهی خانواده شهدا خاطرنشان کرد: بنیاد شهید استان در این راستا در حال انجام برنامه های فاخری است.

 

وی به برگزاری اردوی راهیان نور اشاره کرد و گفت: اردوی راهیان نور ویژه  اساتید گروه معارفی، طلبه ها و روحانیان دانشگاهی برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اعزام کاروانی هایی از جامعه هدف ایثارگر به عتبات عالیات تصریح کرد: انتظار می رود کلاس تربیتی، دینی، اجتماعی و اخلاقی زائران توسط نهادهای رهبری دانشگاه ها برگزار شود و انتظار می رود از ظرفیت برگزاری کلاس های تربیتی که در نجف و کربلا برگزار می شود، زائران ما نیز حدود نیم ساعت از این کلاس ها بهره مند شوند.

کد خبر 1244030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha