توزیع ۵۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان دربافق

مسئول اجرائی مرکز نیکوکاری دارالمهدی «عج» بافق گفت:‌ با توجه به قرارگرفتن در ‌آستانه روز مادر، تعداد بسته های توزیع شده را ۵۰ بسته در بین نیازمندان توزیع شد.

فلاح مسئول اجرائی مرکز نیکوکاری دارالمهدی «عج» بافق در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد افزود: امسال بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج امام حسن عسکری«ع» و ام ابیها«س» کانون فرهنگی هنری شهید حبیبیان وهیئت منتظر المهدی«عج» به پویش مهربانی پیوستند و در جمع آوری و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان، با مرکز نیکوکاری دار المهدی«عج» این شهرستان مشارکت داشتند.

 

 مسئول اجرائی مرکز نیکوکاری دارالمهدی «عج» بافق، تعداد بسته های توزیع شده را ۵۰ بسته اعلام  کرد و گفت: ارزش این بسته ها بیش از۲۵۰میلیون ریال  وشامل پودر کیک‌ و ژله‌ ، آجیل‌ ، پنیر و گوشت است.  

 

وی بیان کرد: افراد خیر و نیکوکار می توانند از طریق شماره کارت    5859837010547103   کمک های نقدی خود را به دست نیازمندان برسانند.

 

فلاح ، مراجعه حضوری به مرکز نیکوکاری دار المهدی«عج»  بافق واقع در انتهای بلوار مسجد جامع،  میدان امام حسین، ابتدای بلوار شهید حبیبیان نرسیده به پیر مراد از راههای دیگر کمک های نقدی و غیر نقدی است که نیکوکاران پس از پرداخت کمک های خود قبض رسید، دریافت کنند.

کد خبر 1245421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha