قطعی نقطه‌ای گاز در نهبندان وجود داشت/لزوم همراهی مردم

ایروانی ضمن اینکه از مردم خواست تا در مصرف گاز صرفه جویی کنند، گفت: قطعی نقطه‌ای و پراکنده گاز در نهبندان وجود داشت که رفع شد.

ابوالفضل ایروانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار کرد: مصرف گاز در نهبندان در حال حاضر در وضعیت خوبی است و مشکلی نداریم.

 

فرماندار نهبندان از قطعی گاز در برخی نقاط نهبندان به صورت پراکنده و نقطه ای خبر داد و افزود: قطعی گاز این مناطق به دنبال مدیریت مصرف گاز توسط برخی شهروندان دلسوز به صورت خود به خود رفع شده است.

 

ایروانی از تامین سوخت جایگزین در روستاهای نهبندان خبر داد و گفت: توزیع سوخت جایگزین از دیروز در نهبندان آغاز شده است و تا پایان امروز شاهد اتمام سوخت رسانی به جامعه روستایی شهرستان خواهیم بود.

 

وی تصریح کرد: قطعی آنچنانی گاز در نهبندان نداشته ایم و سوخت توزیعی در زمان بحران استفاده خواهد شد.

 

فرماندار نهبندان از فعالیت نانوایی ها به صورت روال عادی در شهرستان خبر داد و گفت: 9 نانوایی به صورت سوخت جایگزین در شهر نهبندان و 10 نانوایی در روستاها و یک نانوایی هم در شوسف به سوخت جایگزین مجهز شده اند تا در صورت بحران آماده ارائه خدمات باشند.

 

ایروانی در پایان با اشاره به برودت بی سابقه هوا و مصرف بالای گاز از تمامی شهروندان خواست تا در مصرف این انرژی صرفه جویی های لازم را داشته باشند تا در برخی نقاط سرد کشور شاهد قطعی و بحران نباشیم.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1246779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha