مبنای اعتقادی موجب دوام و استحکام انقلاب اسلامی ایران است

افشارچی با یادآوری اینکه مبانی اعتقادی موجب پابرجا ماندن این انقلاب شده است، افزود: انقلاب اسلامی ایران با سنگین ترین تحریم ها و جنگ ترکیبی دشمن مقتدرانه به جلو پیش می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن افشارچی امروز در ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر در استانداری با اشاره به اینکه این ایام فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است، گفت: برنامه های امسال به جهت تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی و اغتشاشات باید پررنگتر از سنوات گذشته باشد و جهاد تبیین مورد تاکید قرار گیرد.

 

استاندار زنجان با بیان تفاوت های انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب های رخ داده در سطح جهان گفت: انقلاب اسلامی زمانی رخ داد که رژیم پهلوی از پشتوانه ای به نام بلوک های غرب و شرق برخوردار بود.

 

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب به معنای واقعی مردم بود و دلیل ماندگاری و استمرار آن مبنای اعتقادی جمهوری اسلامی است که بر مبنای تراوشات علمی آیت الله خامنه ای، شهید مطهری و ... شکل گرفت.

 

استاندار زنجان به شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی که رمز پیروزی این انقلاب بود اشاره کرد و گفت: در خصوص واژه آزادی، 50 سال پیش در کتاب های شهید مطهری به آن پرداخته شده است.

 

افشارچی با طرح این سوال که در مورد واژه آزادی تا چه اندازه کار تبیینی انجام شده است، گفت: در مدارس برای دانش آموزان در مورد این واژه و مطالبی که شهید مطهری از آن سخن به میان آورده است صحبت شود.

 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه اغنا کردن مردم موجب می شود پای کار بیایند، گفت: تیم های مطالعاتی تشکیل شود تا شعار انقلاب و واژه های آن را برای دانش آموزان تبیین کند.

 

افشارچی با یادآوری اینکه از آزادی در حوزه اجتماعی و آزادی در حوزه معنوی که به برکت این انقلاب در کشور ایجاد شده برای مردم تبیین گری شود، گفت: استفاده از فضای مجازی برای بیان آزادی به معنای واقعی استفاده کنید.

 

وی با یادآوری اینکه مبانی اعتقادی موجب پابرجا ماندن این انقلاب شده است، افزود: انقلاب اسلامی ایران با سنگین ترین تحریم ها و جنگ ترکیبی دشمن مقتدرانه به جلو پیش می رود.

کد خبر 1247218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha