فعالیت ۲۵ کمیته تخصصی در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

حجت الاسلام چراغی پور با بیان اینکه از فعالیت ۲۵ کمیته تخصصی در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی محور برنامه های گرامیداشت دهه فجر در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نشست روسای کمیته های ستاد گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایلام با حضور اعضا در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به ریاست حجت الاسلام چراغی پور برگزار شد.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در این نشست با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: جشن های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری با تعامل بین دستگاهی همه نهادها در نقاط شهری و روستایی خواهیم داشت.

 

حجت الاسلام علی چراغی پور  با بیان اینکه قشر جوان امروز آینده سازان کشور هستند و لازم است که همه دست اندرکاران و مدیران دستاوردهای نظام را برای این قشر تبیین کنند، یادآور شد: بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته به ویژه برای نسل جوان و نوجوان محور برنامه های دهه فجر سال جاری است که لازم است که فعالیت های که در طول این سال ها انجام شده را برای اقشار مختلف تبیین و اطلاع رسانی شود.

 

وی با تاکید بر اینکه ۲۵ کمیته به عنوان کمیته های تخصصی وظیفه اجرای برنامه ها و فعالیت های گرامیداشت دهه فجر را برعهده خواهند داشت، افزود: در سطح شهرستان های استان نیز ۱۷ کمیته برای برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر فعالیت خواهند کرد.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام  با اشاره به ضرورت اجرای برنامه های نشاط آور و جذاب با محوریت مردم و حضور اقشار مختلف به ویژه نسل جوان در دهه فجر سال جاری، گفت: بایستی هم افزایی و هماهنگی بین دستگاه ها و نهادهای مختلف وجود داشته باشد که برنامه های سال جاری به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

 

چراغی پور با تاکید بر اینکه  پنجم بهمن ماه سال جاری به استقبال برنامه های دهه فجر  و چهل و چهارمین سالگرد انقلاب شکوهمند ایران اسلامی  خواهیم رفت، افزود: در پنجشنبه آخر هفته و همزمان با ایام الله دهه فجر برنامه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا نیز در سطح استان برگزار می شود و همچنین در ۱۲بهمن نیز  برنامه های ویژه ای برگزار و یک‌ جشن بزرگ در یکی از روستاها پرجمعیت استان اجرا خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه انتظار می رود کمیته های مختلف ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان برنامه های ها خود را در اسرع وقت به این ستاد اعلام کنند، ابراز کرد: نشست  هماهنگی برنامه های هر کمیته برگزار و مصوبات این نشست ها نیز ارسال گردد.

کد خبر 1247404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha