حجت الاسلام «علی عزیزی » سکاندار کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان شد

حجت الاسلام «علی عزیزی» با حضور مشاور رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به سمت مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان همدان، مراسم تکریم و معارفه مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های  فرهنگی و هنری مساجد  استان همدان ، صبح امروز (سوم بهمن) با حضور حجت الاسلام و المسلمین «روح الله رهبری» مشاور رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان ، معاونین ایشان و تعدادی از مدیران کانون‌های مساجد استان برگزار شد.

 

مسعود ویژه در این مراسم  ضمن تبریک فرا رسیدن  ماه رجب و میلاد با سعادت امام محمد باقر (ع) گفت:  کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از وسیع‌ترین و مؤثرترین مراکز فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌رود که حتی در دورترین نقاط استان و روستاها از مجموعه های موفق در کنار پایگاه های بسیج فعالیت می کنند.

 

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان   با بیان اینکه 600 کانون فرهنگی و هنری در سراسر استان همدان فعال است ، افزود: مخاطب اصلی کانون های مساجد تمامی گروه های سنی از کودکان، نوجوانان، جوانان، بانوان و آقایان هستند.

 

وی ادامه داد:  به تعبیری می توان گفت کانون های فرهنگی و هنری در بستر مساجد میان نسل قبل و نسل جدید پیوند و انس و الفت ایجاد کرده  و در قالب فرهنگ و هنر مبانی دینی و قرآنی را نشر و ترویج می دهند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان همدان ، با بیان اینکه هر کسی در مسجد حضور داشته باشد و با مسجد انس بگیرد، قطعا زندگی آرامی خواهد داشت و آسیب کمتری به او وارد می‌شود، افزود:  مساجد نقش مهمی در تربیت نسل جوان دارند.

 

ویژه  اظهار داشت: در دولت های قبل مجموعه های قرآنی و معاونت های قرآنی ادارات و همچنین کانون های فرهنگی هنری مساجد کمتر مورد توجه قرار داشت و در دولت کنونی اهتمام ویژه به این امکان می شود.

 

وی گفت: تقویت کانون های فرهنگی و هنری مساجد که با اقشار مختلف مردمی ارتباط دارند مورد توجه دولت کنونی  است.

 

در این مراسم از زحمات « حمیدرضا ناهیدی فرد» به عنوان مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان تقدیر و حجت الاسلام  «علی عزیزی» به عنوان مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان  منصوب شد.

 

کد خبر 1248419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha