شور و نشاط جشن های انقلاب به مدارس بازگردد

عباس زاده با تأکید بر اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر استان نسبت به فضاسازی شهری و روستایی منطقه خود اقدام کنند، گفت: شور و حال انقلاب با برگزاری جشن ها و فعالیت های فرهنگی و هنری باید به مدارس باز گردد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده امروز (۴ بهمن) در کارگروه مدیریت شهری و فضای شهری خراسان جنوبی ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب با تأکید بر اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر استان نسبت به فضاسازی شهری و روستایی منطقه خود اقدام کنند، اظهار داشت: شور و حال انقلاب با برگزاری جشن ها و فعالیت های فرهنگی و هنری باید به مدارس باز گردد. 

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: بهار انقلاب اسلامی ایران، ماه بهمن‌ است که باید به طور ویژه مورد تعظیم و احترام قرار گیرد. 

 

وی، جشن پیروزی انقلاب را از شعائر الهی دانست و افزود: طبق فرموده خداوند در آیه 32 سوره حج، هر کس شعائر دین خدا را بزرگ و محترم دارد، از صفت دل‌ های باتقواست،لذا تقوای قلبی می خواهد که شعائر الهی را حفظ کند.

 

به گفته وی؛ تعظیم شعائر الهی بابد از روی وظیفه شناسی صورت گیرد و کسانی که در این زمینه قلبی کار کنند، انسان‌ های متقی هستند.

 

معاون استاندار خراسانجنوبی، تظیم شعائر الهی را از وظایف همه مسئولان و مردم دانست و گفت: مردم در این راستا تاکنون به خوبی به وظیفه خود عمل کرده اند و این را در صحنه های مختلف دفاع از نظام و انقلاب نشان داده اند.

 

عباس زاده افزود: دشمنان نظام و انقلاب در اغتشاشات اخیر با بکارگیری تمام ابزارهای رسانه ای خود و هزینه های زیاد، سعی در براندازی نظام داشتند اما مردم سیلی محکمی بر آنها زدند. 

 

وی با تأکید بر اینکه نباید برای تعظيم شعائر انقلابی و دینی و اعتقادی کم گذاشت، افزود: حوزه های متولی برگزاری مراسم جشن انقلاب در استان با هم افزایی و دوری از موازی کاری به سمت برنامه های پر شور و نشاط و فرهنگی به ویژه در مدارس بروند. 

 

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در دهه فجر تمام دهياری ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید درگیر برگزاری جشن های دهه فجر باشند، افزود: باید امسال با اقدامات مختلف، دهه فجر بیاد ماندنی و ماندگاری را برای مردم رقم بزنیم. 

 

عباس زاده با تأکید بر اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر استان نسبت به فضاسازی شهری و روستایی منطقه خود اقدام کنند، گفت: شور و حال انقلاب با برگزاری جشن ها و فعالیت های فرهنگی وهنری باید به مدارس باز گردد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1248705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha