دیدار روزانه با ۵۷ خانواده شهید در خراسان جنوبی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: از ۱۲ بهمن ماه امسال روزانه با حضور مسئولان با ۵۷ خانواده معظم شهید در سراسر استان خراسان جنوبی دیدار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، ابوالفضل نوفرستی صبح امروز (۹ بهمن) در نشست خبری مسئولان ستاد دهه فجر خراسان جنوبی اظهار کرد: نهادینه سازی ترویج و صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت، حمایت و نظارت بر برنامه ها و تولیدات فرهنگی مرتبط با ایثار و شهادت، توسعه، هماهنگی و مشارکت دستگاه‌ها، سمن ها و گروههای مختلف مردمی از جمله وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

 

وی صیانت و حفاظت از حریم منزلت اجتماعی ایثارگران و خانواده شهدا، حمایت از طرح‌ها و برنامه های حوزه ایثار و شهادت و تبیین گفتمان ایثار و شهادت در حوزه های مختلف فرهنگی را از دیگر اهداف این نهاد اعلام کرد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این استان ۱۴ شهید والامقام در ایام پیروزی انقلاب، تقدیم کرده است، گفت: همچنین ۲۲ جانباز نیز در سطح استان با مجاهدت های خود در سال ۵۷ برای پیروزی این انقلاب در خیابان ها حضور داشتند.

 

وی از اجرای طرح سپاس از خانواده معظم شهدا با حضور پررنگ مسئولان در ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: در طول دهه فجر روزانه با ۵۷ خانواده شهید دیدار و گفتگو خواهد شد.

 

نوفرستی دیدار جمعی از جامعه هدف این نهاد با نماینده ولی فقیه، برگزاری مسابقات ورزشی، شعر و خاطره نویسی با موضوع شهدا و پیشرفت در طول ۴۳ سال و برگزاری اردوی خانوادگی شهدا به قم از دیگر برنامه های این ایام است.

 

وی همچنین از سفر دو روزه معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید به استان در روزهای ۱۳ و ۱۴ بهمن ماه خبر داد و گفت: در این سفر ضمن دیدار دکتر قاضی‌زاده هاشمی با نماینده ولی فقیه، حضور در جمع نمایندگان اقشار مختلف بنیاد شهید، شرکت در شورای اداری و بازدید از مجموعه های وابسته این نهاد برنامه ریزی شده است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سال جاری هزار نفر از خانواده معظم شهدا به عتبات عالیات اعزام شدند، افزود: در دهه مبارک فجر نیز ۵۰۰ نفر به صورت هوایی به زیارت اعتاب مقدسه عراق اعزام خواهند شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1249334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha