آیین معنوی اعتکاف در کانون «بصیرت» شهر «مبارک آباد» برگزار می شود

رضایی گفت: برنامه معنوی اعتکاف ویژه خواهران و برادران در کانون فرهنگی هنری «بصیرت» شهر «مبارک آباد» برگزار می شود.

سعید رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: فراخوان نام نویسی شرکت در برنامه معنوی اعتکاف در کانون فرهنگی هنری «بصیرت»، شهر «مبارک آباد» اعلام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «بصیرت» شهر «مبارک آباد» افزود: این برنامه قرار است ویژه خواهران و برادران در ایام اعتکاف در این کانون فرهنگی هنری برگزار شود.

 

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های متنوعی برای ایام اعتکاف در این کانون فرهنگی هنری برنامه ریزی شده است، عنوان کرد: این برنامه از روز شنبه 15 بهمن ماه به مدت سه روز برگزار می شود.

 

رضایی با اشاره به شرایط شرکت کنندگان در برنامه اعتکاف این کانون فرهنگی هنری، گفت: شرط سنی برای شرکت کنندگان خواهر 9 ساله و برای برادران نیز 15 سال در نظر گرفته شده است.

 

وی اظهار کرد: افرادی که تمایل به شرکت در این برنامه معنوی دارند جهت نام نویسی باید به کانون فرهنگی هنری «بصیرت» مستقر در مسجد «امام خمینی (ره)» شهر «مبارک آباد» مراجعه کنند.

 

به گزارش شبستان، برنامه معنوی اعتکاف از شنبه پنجم بهمن ماه مصادف با ۱۳ ماه رجب به مدت سه روز در مساجد سراسر کشور برگزار می شود.

 

گفتنی است اعتکاف در اصطلاح فقهی نوعی عبادت است که انسان سه روز یا بیشتر در مسجد مقیم می شود و هر سه روز را روزه گرفته و به عبادت و راز و نیاز با خدا می پردازد.

کد خبر 1249545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha