تبیین اندیشه های امام خمینی در بین جوانان ضروری است

حجت الاسلام میر مهدی گفت: تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) در جامعه و به ویژه در بین نسل جوانان و نوجوان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت‌الاسلام سید احمد میرمهدی، امروز 12 بهمن در آیین گلباران حجره محل تحصیل امام خمینی(ره) در مدرسه سپهداری اراک گفت: امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی، اسلام و ارزش های دینی را زنده و این مرز و بوم را به دنیا معرفی کرد.

 

رئیس حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی و با حمایت و پشتوانه مردمی به پیروزی رسید بیان کرد: اگر تلاش و ایستادگی ملت ایران نبود، دنیای امروز اجازه طرح مبانی اسلامی را به کسی نمی‌داد.

 

وی به دستاوردهای و پیشرفت های عظیم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز شاهد پیشرفت ایران اسلامی در عرصه های مختلف هستیم.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مردم ایران، ملت مظلوم یمن و سوریه برای دفاع از اسلام و قرآن در برابر دشمنان ایستادگی کردند،اظهار کرد: همه باید بدانند که برای دفاع از دین باید هزینه کرد و خداوند پاداش و مزد این پایداری را خواهد داد.

 

در ادامه این مراسم علیرضا کریمی نیز ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اولین ویژگی انقلاب اسلامی، آگاهی مردم است که باید روی آن تاکید شود چرا که دشمن تلاش دارد با کودتای رسانه‌ای، جامعه را در جهالت نگاه دارد که خروج از آن سخت است.

 

شهردار اراک وحدت، انسجام و همدلی مردم را برگرفته از انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: دشمن به دنبال ضربه زدن به وحدت ملت ایران است و بر همگان واجب است که با جدیت از آن محافظت کنند.

 

وی وفای به عهد و پیمان با ولی‌فقیه را از ویژگی‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: ملت ایران با امام خود که مردی با خدا بود پیمان بسته و بیعت کردند و در صحنه‌های مختلف از امام خود حمایت کردند.

 

گفتنی است در پایان این مراسم که با حضور گسترده مردم ، مسئولان و خانواده شهدا و طلاب و روحانیون برگزار شد، حجره محل طلبگی امام در مدرسه شپهداری گلباران شد.

 

کد خبر 1250195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha