دهه فجر خنثی کننده توطئه‌های دشمنان نظام در داخل و خارج از کشور

صفوی دهه فجر را خنثی کننده توطئه‌های دشمنان نظام در داخل و خارج از کشور دانست و گفت: این ایام بهترین فرصت برای جهاد تبیین و ارائه دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سیدنادر صفوی - فرماندار رضوانشهر- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: دهه فجر فرصت مغتنمی برای معرفی خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم عزیزمان است.

 

وی افزود: امروز دشمنان از هر ترفندی و به خصوص از طریق رسانه درصددند موفقیت‌ها و افتخارات جمهوری اسلامی را کمرنگ جلوه دهند که وظیفه همه مسئولان در برابر این موضوع، معرفی همه خدمات و اقدامات نظام برای مردم است.

 

فرماندار رضوانشهر مبنا قرار دادن کلید واژه «ایران قوی» را در برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر مهم دانست و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در جریان فتنه و ماجراهای اخیر کشور توجه به مقوله «ایران قوی» را به عنوان یک راهبرد برای مقابله با توطئه‌های دشمنان مورد تاکید قرار دادند، ما هم باید این کلیدواژه‌ را مدنظر داشته باشیم.

 

صفوی با بیان اینکه مسئولان موظفند در دهه فجر کلیدواژه «ایران قوی» را همراه با جهاد تبین برای مردم و به خصوص جوانان تشریح کنند تصریح کرد: همزمان با دهه مبارک فجر 41 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 780 میلیارد ریال در رضوانشهر به بهره برداری می‌رسد.

 

فرماندار رضوانشهر خاطرنشان کرد: 222 طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 210 میلیارد ریال در دهه فجر  افتتاح می شود که شامل سه مدرسه در قالب پروژه های آموزشی با زیربنای 482 متر مربع با اعتباری بالغ بر 76 میلیارد ریال، اصلاح و توسعه شبکه برق بیش از صد میلیارد ریال، 23 واحد مسکن محرومین، عمران شهری، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آبرسانی، فناوری و ارتباطات، آسفالت راه روستایی و معابر روستا، جدول گذاری و بهره برداری از زمین ورزشی از جمله برنامه‌های دهه فجر در شهرستان رضوانشهر است. علاوه بر این موارد برنامه های فرهنگی، هنری و اجتماعی هم در دستور کار است.

 

وی دهه فجر را خنثی کننده توطئه‌های دشمنان نظام در داخل و خارج از کشور دانست و خاطرنشان کرد: این ایام بهترین فرصت برای جهاد تبیین و ارائه دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

کد خبر 1250234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha