برگزاری مراسم جشن بزرگ خانوادگی ولادت حضرت علی(ع) در ملایر

احمدوند گفت: مراسم جشن بزرگ خانوادگی ولادت حضرت علی(ع) در کانون و مسجد امامزاده عبدالله(ع) ملایر برگزار می‌شود.

مهدی احمدوند در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر گفت: مراسم جشن بزرگ خانوادگی ولادت امیرالمومنین (ع) و بزرگداشت روز پدر در مسجد و جوار آستان مقدس امامزاده عبد الله ملایر برگزار می‌شود.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری و جانشین و مسئول کمیته مذهبی محله کرامت منطقه امامزاده عبدالله (ع) ملایر با بیان اینکه این مراسم همراه با مولودی خوانی، سخنرانی، نورافشانی و اهدای جوایز به نامها و القاب حضرت امام علی(ع) است، افزود: این مراسم در روزشبنه 15 بهمن ماه رأس ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در جوار حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) برگزار خواهد شد.

 

احمدوند افزود: این مراسم به همت کانون، محله کرامت امامزاده(ع) با مدیریت جعفرقمری و کمیته فرهنگی محمدامین احمدوند و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید حسن آیت و حوزه مقاومت امام حسن مجتبی(ع)برگزار می شود.

 

مسئول کمیته فرهنگی محله کرامت امامزاده عبدالله(ع)بیان کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر مسابقات فرهنگی و ورزشی نیز به همت کانون برگزار می‌شود که شامل مسابقه حفظ و قرائت قرآن کریم، نقاشی و روزنامه دیواری، اذان و مداحی، دارت و طناب کشی و مسابقه فوتسال در آستان مقدس امامزاده عبدالله است و به برگزیدگان هر رشته جوایزی اهدا خواهد شد.

کد خبر 1250354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha