انقلاب اسلامی با بالندگی راه خود را ادامه می دهد

حجت‌الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی با بالندگی راه خود را ادامه می دهد، گفت: فناوری فضایی ایران یکی از دستاوردهای مهم بوده که جایگاه ایران در جهان را ویژه کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۱۴ بهمن) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: ۴۴ سال گذشته پر از بالندگی و افتخار برای مردم ایران بود و با کوله باری از پیشرفت های مختلف سالی جدید از انقلاب را شروع می کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به توفیقات بسیار انقلاب اسلامی در عرصه های فرهنگی، اقتصادی، فناوری، انرژی و علمی، افزود: شاهد خدمات متنوع در اتفاقات و حوادث مختلف در کشور هستیم که محصول ارتقای علمی ایران است.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه ایران به سبب دستاوردهای مختلف همواره مورد هجمه دشمنان است، اظهار کرد: رشد ایران دشمنان را وادار به جبهه گیری و فتنه انگیزی کرده است تا مانع این پیشرفت همه جانبه شوند.

 

حجت‌الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی با بالندگی راه خود را ادامه می دهد، تصریح کرد: فناوری فضایی ایران یکی از دستاوردهای مهم بوده که جایگاه ایران در جهان را ویژه کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تبریک سالروز ولادت حضرت امام علی(علیه السلام)، خاطرنشان کرد: شاهد تقاضای پررنگ جوانان برای حضور در اعتکاف هستیم که موجب بالندگی دین اسلام و ارتقای معنویت اجتماعی می شود.

 

 

کد خبر 1250547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha