کانون‌های مساجد ظرفیتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است

طبایی با بیان اینکه کانون‌های مساجد ظرفیتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است، گفت: انقلاب اسلامی از مساجد شکل گرفت و استمرار حاکمیت نظام جمهوری اسلامی نیز در مساجد تثبیت، تحکیم و ادامه دارد.

سیدعباس طبایی – مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) مسجد جامع تولمشهر – در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: مساجد نقش مهمی در فعالیت‌های انقلابی ملت ایران برای پیروزی در برابر رژیم طاغوت داشت.

 

وی با بیان اینکه در جریان پیروزی انقلاب اسلامی کمتر جایگاهی مانند مسجد در محوریت کارها قرار داشت، افزود: ایام‌الله دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای آشنایی جوانان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است که در این راستا باید با اجرای برنامه‌های مناسب و جذاب زمینه بیشتر آشنایی جوانان را فراهم کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) مسجد جامع تولمشهر گفت: همزمان با فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام‌الله دهه فجر ویژه برنامه‌های متعددی در مسجد جامع شاندرمن برگزار می‌شود.

 

طبایی تصریح کرد: مسابقه پینگ پنگ، مسابقه تیراندازی، سخنرانی، اعتکاف، نورافشانی و سردادن بانگ تکبیر در شب ۲۲ بهمن از جمله برنامه‌های این کانون است.

 

وی با بیان اینکه کانون‌های مساجد ظرفیتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از مساجد شکل گرفت و استمرار حاکمیت نظام جمهوری اسلامی نیز در مساجد تثبیت، تحکیم و ادامه دارد.

کد خبر 1250645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha