حضور ۱۰ موکب از کل کشور در شهرستان خوی/توزیع ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم توسط مواکب

حسینی با بیان اینکه ۱۰ موکب از کل کشور برای خدمت رسانی به مردم زلزله زده در خوی حاضر هستند، گفت: از استان های مرکزی، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، کردستان، مازندران، اردبیل و تبریز مواکب با تمام امکانات در خوی حضور دارند.

سید حسین حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری  شبستان در استان آذربایجان غربی گفت: ۱۰موکب از کل کشور هم اکنون برای خدمت رسانی به مردم زلزه زده در خوی حاضر و‌ پای کار هستند.

 

رییس ستاد عتبات عالیات آذربایجان غربی افزود: از استان های مرکزی، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، کردستان، مازندران، اردبیل و تبریز مواکب با تمام امکانات در خوی حضور دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: فرمانداری و مسئولان شهر خوی اگه بتوانند مکان و آشپزخانه مناسب طبخ غذا را فراهم کنند این مواکب می توانند روزانه ۱۰۰هزار پرس غذای گرم تهیه کنند.

 

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر ۲۰ هزار پرس غذا تهیه می شود که در روزهای آتی به ۵۰ هزار پرس می‌رسد.

 

حسینی گفت: مواکب اربعین همچون اربعین از اولین روزها برپاست و تمامی خدمات ارایه شده توسط مردم تهیه می شود ریالی از اعتبار دولتی هزینه نمی‌شود اگر یک مکان سرپوشیده در اختیار مواکب قرار بگیرد این مواکب تمام وسایل خود را به همراه خواهند آورد.

 

وی با بیان اینکه شیطنت ها و شایعاتی در سطح جامعه در خصوص استفاده از بودجه دولتی در مواکب حسینی وجود دارد، تصریح کرد: برای مدیریت مواکب حسینی هیچ بودجه دولتی استفاده نمی شود و کل هزینه توسط مردم و خیرین پرداخت می شود که این نوع همکاری مردم و کمک مردم در سطح جهان نمونه و الگو است. 

کد خبر 1250675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha