برنامه  «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» به مسجد قدس رسید

همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب، برنامه «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» که سری برنامه های کمیته مساجد ستاد دهه فجر خراسان شمالی به مسجد قدس بجنورد رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ مراسم جشن  انقلاب و میزبانی اهالی مسجد از مردم انقلابی با شوق یاعلی کودکان و نوجوانان درآمیخت و تصویری به یاد ماندنی در مسجد قدس بجنورد که با همراهی حجت الاسلام شهروان و کانون فرهنگی و هنری علامه امینی (ره) و فعالان بسیجی این مسجد، تدارک دیده شده بود، به جای گذاشت.

 

 


ورودی مسجد با نمایشگاهی از شهدای محله و اهتزاز پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران، آذین بسته شده بود و در قاب های تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهمیت محافظت از آن، مدعوین را به داخل مسجد هدایت می کرد.
 

 



حجت الاسلام میثم بهاری، مدیر کانون فرهنگی و هنری علامه امینی(ره) این مسجد مجری برنامه بود که با همنوایی، بخش های مختلف مراسم جشن را به نداهای «یا علی» کودکان و نوجوانان متصل می کرد و صحن مسجد از شوق کودکانه مملو شده بود.
 

 

 

حجت الاسلام رضایی، از اساتید حوزه علمیه و به عنوان نماینده مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان شمالی در این مراسم از ویژگی های ارزشمند مولا امیر مومنان حضرت علی علیه السلام گفت و عوامل پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح و تبیین کرد.

 



تکریم پدر بزرگوار شهید «حمیدرضا رباطی» از شهدای جان‌برکف هشت سال دفاع مقدس دیگر برنامه ارزشمند این مراسم بود.

 

 

کد خبر 1250704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha