کافه انقلاب در کانون فرهنگی هنری اندیشه و قلم دامغان اجرا شد

جوادی نژاد گفت: برنامه کافه انقلاب به مناسبت ایام مبارک دهه فجربا حضور جوانان ونوجوانان در کانون فرهنگی هنری اندیشه و قلم مسجد امیرالمومنین (ع) دامغان برگزار شد.

علیرضا جوادی نژاد درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان،با اشاره به برگزاری برنامه های دهه فجر در کانون فرهنگی هنری اندیشه و قلم مسجد امیرالمومنین (ع) دامغان گفت:همزمان با ايام الله دهه مبارک فجر «کافه انقلاب»با محوريت گفتگوي صميمي نسل هاي مختلف انقلاب در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب برگزارشد.

 

وی تصریح کرد: دشمن در جنگ ترکیبی که علیه ایران به راه انداخته است به‌دنبال این است که از راه‌های مختلف برای ضربه زدن به باورهای دینی مردم، امنیت کشور و پیشرفت ایران اسلامی، استفاده کند.

 

 

جوادی نژاد با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم که بایستی به آن توجه کنیم مفهوم جهاد تبیین است اضافه کرد: روشنگری و بصیرت‌افزایی و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نسل نوجوان و جوان از جمله اهداف مهم در این راستا است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری اندیشه و قلم مسجد امیرالمونین(ع) دامغان با اشاره به اینکه این کانون در جهت تبیین گری به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این گفتگوي صميمي را برگزار کرد افزود: در این کافه زمینه گفتگوی دوسویه و صمیمی در قالب پرسش و پاسخ نسل جدید انقلاب با کارشناسان و افرادی که در اوایل انقلاب حضور داشتند فراهم شده است.

 

وی گفت: همچنین در این کافه نکاتی در مورد ضرورت توانمند سازی و خودسازی در راستای ارتقای کشور به دانشجویان آینده انتقال داده می شود تا نسل اینده کشور برای پیشرفت انقلاب اسلامی تلاش بیشتری داشته باشند.

 

 

جوادی نژاد با بیان ینکه توجه به ضرورت جهاد تبیین یکی از برنامه های مهم کافه انقلاب است،تصریح کرد: پخش مستند با عنوان «سوزن» از سوی جشنواره عمار از دیگر برنامه های این کافه بوده است که در طول ایام دهه فجر در کانون برپا می باشد.

 

به گفته وی کانون فرهنگی هنری اندیشه و قلم با همکاری ارکان مسجد امیرالمونین(ع) دامغان برنامه های مختلفی را در طول ایام الله دهه مبارک فجر اجرا می کند.

 

 

کد خبر 1250838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha