۲۰ فیلم جشنواره فجر در کردستان اکران می‌شود

دریایی با اشاره به آغاز فروش بلیط جشنواره فیلم فجر در استان کردستان گفت: ۲۰ فیلم جشنواره فجر در استان اکران می‌شود.

علی اصغر دریایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: بلیت فیلم‌های جشنواره فجر همانند سال‌های گذشته به صورت برخط و از طریق سامانه‌های آی‌تیکت (iticket.ir)، ایران‌تیک (irantic.com) و گیشه هفت به فروش می رسد.
 

وی افزود: امکان خرید بلیت فیلم‌های جشنواره برای هر شماره تلفن همراه در هر سامانه‌ فروش بلیت، به تعداد چهار قطعه بلیت از هر فیلم خواهد بود، ضمن اینکه بلیت‌های خریداری شده امکان ابطال یا تعویض ندارند.
 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ۱۷ تا ۲۴ بهمن ۲۰ فیلم از فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره فجر در سالن های شماره یک و ۲ پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران می شود.
 

وی در ادامه به سایر برنامه‌های فرهنگی و هنری استان در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر «پیشانگای شیواز»، برگزاری جایزه شهید فاطمه اسدی در شهرستان کامیاران، برگزاری همایش منطقه‌ای شعر مرد میدان در سنندج، برگزاری جشن یاس نبوی در سنندج و برگزاری اختتامیه سومین جایزه کتاب سال کردستان از دیگر برنامه‌های مهم فرهنگی و هنری این ایام است.
 

دریایی همچنین تجلیل از مقام شامخ جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده شهدای فرهنگی و هنرمند، برگزاری «جشن سه ربه رزی نیشتمان» با همکاری و هم افزایی ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌های فرهنگی و هنری استان، ارائه برشورها و گزارش های خلاقانه از دستاوردهای عرصه فرهنگ و هنر در این ۴۴ سال پیروزی انقلاب اسلامی را از دیگر مهمترین برنامه‌های عمومی در ایام دهه فجر اعلام کرد.

کد خبر 1250956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha