مردمی‌سازی جشن‌های دهه فجر/ خدمات انقلاب اسلامی تبیین شود

حجت الاسلام مشرفی با تاکید بر مردمی‌سازی و توجه به نقش‌آفرینی جوانان و نوجوانان در جشن‌های دهه فجر، گفت: این ایام الله فرصت نابی جهت تبیین اهداف انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محسن مشرفی -رئیس ستاد دهه فجر انقلاب در خراسان جنوبیصبح امروز دوشنبه (۱۷ بهمن) در سومین جلسه برنامه‌ریزی ستاد گرامیداشت دهه فجر ضمن تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، اظهار داشت: هدف والایی که از این جلسات برنامه‌ریزی دنبال می‌کنیم رشد همه جانبه آحاد جامعه است که این هدف، والای انقلاب اسلامی و هدف اسلام است.


وی در ادامه افزود: ایام الله فرصت نابی جهت استفاده در راستای تبیین اهداف انقلاب اسلامی است و توجه به اهداف در برنامه‌ها باعث جهت‌دهی به امور است.

 

حجت الاسلام مشرفی در خصوص مراسم دهه مبارک فجر، گفت: در شرایطی که بیشترین سرمایه‌گذاری دشمن از طریق فضای مجازی و تبلیغات رسانه ای است یکی از اهداف مهم در برنامه‌ها، انعکاس حضور پرشور، وحدت کلمه و شکوه همبستگی است و باید سعی ما در برنامه‌ها و جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد روحیه نشاط و شادی و امید‌آفرینی باشد.

 

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان ضمن تاکید بر مردمی‌سازی و توجه به نقش‌آفرینی جوانان و نوجوانان بیان کرد: محتوای شعارها و پیام‌ها باید مطابق با اهداف و در راستای خنثی‌سازی هجمه‌های ماه‌های گذشته دشمنان و در راستای تکریم قرآن کریم، جایگاه ولایت و رهبری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پرچم و جایگاه زن در اسلام باشد.

 

وی ادامه داد: در طول ۴۴ سالی که از انقلاب اسلامی گذشته است زحمات و تلاش‌های زیادی کشیده شده و زیر ساخت‌های مختلفی فراهم شده است و بر اساس اسناد کلان بالادستی و سیاست‌های کلان وظایفی برای هر دستگاهی مشخص و ابلاغ شده که باید تمام دستگاه‌ها بر اساس قانون در چارچوب‌های مشخص شده، در گام دوم انقلاب و در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی متحد عمل کنیم تا ضمن جلوگیری از کارهای موازی هر چه بیشتر به هدف والای انقلاب اسلامی برسیم.

 

حجت الاسلام مشرفی در پایان افزود: مراسم گلبانگ الله اکبر و نورافشانی همزمان با سراسر کشور در سطح استان نیز روز ۲۱ بهمن راس ساعت ۲۱ انجام خواهد شد و مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در شهر بیرجند ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان شهدا آغاز می‌شود و پس از طی خیابان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش و خیابان پاسداران به میدان قدس ختم خواهد شد.

 

کد خبر 1251008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha