مسجد جوادالائمه قزوین میزبان محفل انس با قرآن کریم

رحیمی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور قاریان ممتاز استانی محفل انس با قرآن کریم در مسجد جوادالائمه قزوین برگزار می شود.

علی رحیمی- مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین در خصوص برگزاری محفل انس با قرآن توسط کانون جوادالائمه گفت: به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر و با حضور قاریان ممتاز استانی محفل انس با قرآن کریم در مسجد جوادالائمه قزوین برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین داد: در این محفل قرآنی قاریان ممتاز استانی حجت الاسلام سید حسن بابایی و حسین خلیلی تلاوت قرآن خواهند داشت و همچنین در این مراسم از نوجوانان فعال مسجدی تقدیر خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: محفل انس با قرآن کریم با مشارکت کانون فرهنگی هنری جوادالائمه، هیئت حضرت جوالائمه (ع) و پایگاه مقاومت بسیج شهید حسن پور دوشنبه هفدهم بهمن ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد جوادالائمه قزوین واقع در خیابان راه آهن برگزار خواهد شد.

 

رحیمی در ادامه با اشاره به برنامه های کانون جوادلائمه در ایام دهه مبارک فجر اظهار کرد: برپایی ایستگاه صلواتی، پخش فیلم ها و مستندات انقلابی در مسجد، برگزاری مسابقات ورزشی و برگزاری نشست بصیرتی از جمله برنامه های این کانون در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

 

وی یادآور شد: همچنین برگزاری جشن انقلاب در شب بیست و دوم بهمن ماه همراه با نوارفشانی و شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن از اهم برنامه های کانون جوادالائمه در این ایام است.

کد خبر 1251018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha