اعضای کانون فرهنگی هنری نواندیشان به دیدار سردار جانباز ناصر دستاری رفتند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نواندیشان گفت: جمعی از اعضای کانون فرهنگی هنری نواندیشان و هیئت امنای مسجد امام حسین (ع) به مناسبت میلاد مسعود حضرت علی (ع) و روز پدر به دیدار سردار ناصر دستاری جانباز ۷۵ درصد دوران دفاع مقدس رفتند.

محمد عزیزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جمعی از اعضای کانون فرهنگی هنری نواندیشان و هیئت امنای مسجد امام حسین (ع) به مناسبت میلاد مسعود حضرت علی (ع) و روز پدر به دیدار سردار ناصر دستاری جانباز 75 درصد دوران دفاع مقدس رفتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نواندیشان تصریح کرد: در این دیدار ضمن تقدیر و تکریم از نقش ایشان در دوران دفاع مقدس، روز پدر را به ایشان تبریک عرض کردیم.

 

وی اذعان داشت: این ملاقات با هدف ارج نهادن به مقام جانبازان به عنوان پدران معنوی جامعه بود که در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت مخلصانه در برابر دژخیمان ایستادگی کردند و پرافتخار در راه اسلام به درجه جانبازی نائل شدند.

 

عزیزی تاکید کرد: ارج نهادن به مقام جانبازان یک تکلیف برای فعالان کانون های مساجد است و باید درس ایثار و شهادت و عزت و اقتدار را از آنها فرا گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نواندیشان یادآور شد: حضور نوجوانان و جوانان در چنین برنامه های فرهنگی می تواند فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل امروز انتقال داد و درس های عزت و آزادگی رزمندگان به آنها منتقل شود.

 

سردار ناصر دستاری متولد 1347 در شهر اردبیل است، در با حضور جبهه حق علیه باطل در برابر دشمن بعثی ایستادگی و در مهر ماه سال 1366 به درجه جانبازی نائل آمد.

 

کد خبر 1251037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha