شناخت صحیح، سبب مقابله به موقع با دشمنان می‌شود

استاندار خراسان شمالی بر بصیرت و دشمن شناسی تاکید کرد و گفت: شناخت صحیح، سبب دشمن شناسی و مقابله به موقع با دشمنان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ محمدرضا حسین نژاد -استاندار خراسان شمالی- شامگاه دوشنبه در هفتمین شب اجرای برنامه جشن انقلاب و «10 شب، 10 مسجد» با حضور در مسجد حنفیه و جمع برادران اهل تسنن بجنورد، با عنوان اینکه در برخورد با هر مسئله ای لازم است ابعاد آن را بشناسیم، گفت: هر مسئله ای دستورالعملی دارد و این موضوع باعث تشخیص راه های درست از غلط می شود.



وی با بیان اینکه شناخت صحیح سبب دشمن شناسی و مقابله به موقع با دشمنان می‌شود و حتی می توان با «دشمنان در جلد دوست»  مقابله کرد، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی، محصول شناختِ درست ِ راه درست است و علت اینکه دشمن در 44 سال  گذشته همواره مغلوب ایران اسلامی بوده، انتخاب راه درست اسلام و قرآن بوده است.



حسین نژاد ادامه داد: رمز پیروزی ایران اسلامی چه در زمان رهبری امام راحل چه هم اکنون و رهبری  حضرت آیت الله خامنه ای، هدایت مردم توسط این دو رهبر فرزانه با تعالیم قرآنی و انتخاب راه درست الهی بوده است.



وی ضمن تاکید بیشتر بر دشمن شناسی و متذکر شدن این نکته که دشمنان به هیج وجه منافع خود را به منافع دیگران ترجیح نمی دهند،  افزود: دشمن همواره تلاش کرده تا آنچه ایران اسلامی را مقتدر می‌دارد همچون قرآن و آموزه های اسلامی را از بین ببرند به آیات شریفه قرآن بی حرمتی کردند و این نقطه قوت را به خیال خودشان به آتش بکشند، اما همیشه با شکست رو به رو شدند.



گفتنی است؛ در این مراسم همچنین حجت الاسلام و المسلمین «رضا نوری»، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد، حجت الاسلام و المسلمین براتی زاده، رییس کل دادگستری استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

 

کد خبر 1251319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha