دهه هشتادی‌ها انقلاب را به نقطه اصلی آن خواهند رساند

یکتا گفت: رهبری فرمودند که دهه هشتادی‌ها انقلاب را به نقطه اصلی خودش خواهند رساند. ما به کمک دهه نودی ها و هشتادی ها ایران بزرگی خواهیم ساخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی صبح امروز، (19 بهمن ماه) جشن بزرگ انقلاب دهه هشتادی ها به همت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی و با همکاری آموزش و پرورش استان و با حضور حسین یکتا مسئول جمعیت امام رضایی (ع) و رزمنده دفاع مقدس، محسن رضایی، مدیر ستا فهمای آذربایجان غربی، سرهنگ عیوضلو، فرمانده سپاه ارومیه، نیر الهامى، سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی،  احد هوشمند قره باغ، مدیر حوزه هنری استان و دیگران مسئولین و کودکان و نوجوانان استان در سالن 2000 نفری خانه جوان ارویمه برگزار شد.

 

حسین یکتا، مسئول جمعیت امام رضایی (ع) و رزمنده دفاع مقدس در این مراسم گفت: دهه هشتادی و نودی ها باید خیلی مراقب باشند دشمن این روزا می خواهد دل ما را بلرزانند.

 

وی افزود: رهبری فرمودند که دهه هشتادی‌ها انقلاب را به نقطه اصلی خودش خواهند رساند.

 

یکتا ادامه داد: امروز که ما اینجا جمع هستیم حال دشمن بد است و به برکت خون شهدای ارومیه و کشور؛ ما در آرامش هستیم.

 

مسئول جمعیت امام رضایی (ع) با بیان اینکه ما به کمک دهه نودی ها و هشتادی ها ایران بزرگی خواهیم ساخت، گفت: روزی می رسد که ما به بلندترین قله علمی خواهیم رسید و دهه نودی ها انقلاب را به اوج خواهند رساند و ما پرچم را به دست علمدار خواهیم داد.

کد خبر 1251624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha