«بصیرت، استقامت و دفاع از حق» سه ابزار مهم برای حفظ پرچم اسلام

خسروی اسفزار با بیان اینکه «بصیرت، استقامت و دفاع از حق» سه ابزار مهم جهت حفظ پرچم اسلام است، گفت: جنگ امروز جنگ روایت ها است و مجاهدان فضای سایبری نباید منفعل باشند و به صورت تهاجمی در فضای مجازی عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حسین خسروی اسفزار صبح امروز (۲۰ بهمن) در همایش مجاهدان سایبری اظهار داشت: نگهداری انقلاب اسلامی وظیفه نسل جدید و آینده است.

 

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اينکه کسانی می توانند که پرچم انقلاب و اسلام را به دوش بکشند که دارای سه خصوصیت باشند، افزود: بصیرت، استقامت و دفاع از مواضع حق در هر رشته و زمانی از جمله این خصوصیات است.

 

وی در ادامه بیان کرد: بصیرت به این معنا است که دشمن و هدف و ابزارش را شناسایی و آمادگی لازم جهت مقابله با دشمن را کسب کنیم و به موقع علیه دشمن بپاخیزیم.

 

خسروی اسفزار با اشاره به اینکه بستر اغتشاشات امسال فضای مجازی بود، ادامه داد: توجه داشته باشید هر کس که میدان دار فضای مجازی باشد و با سرعت و کیفیت بهتری اقدام کند میدان مال او است و بدانید زمان بسیار اهمیت دارد.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس عنوان داشت: فضای مجازی اگر کنترل و مدیریت نشود آن قدر خطرناک شده که صدای خود غربی ها هم در آمده است‌ و اگر بخواهیم فضای مجازی را مدیریت کنیم باید همه با هم مثل دوران دفاع مقدس، بسیج شویم.

 

وی در ادامه گفت: برای گرفتن زمین مجازی از دشمن باید سرلوحه تلاش و کار خود را جهاد تبیین قرار دهیم و در جهاد تبیین نباید کوتاهی کنیم و نباید از جهاد تبیین به راحتی بگذریم و بدانید که قهرمان جهاد تبیین، حضرت زینب(س) است.

 

خسروی اسفزار ادامه داد: مجاهدان فضای مجازی توجه داشته باشند کار جزیره ای جواب نمی دهد و باید تشکیلاتی عمل کنید و منابع شما باید موثق باشد و نقاط قوت جمهوری اسلامی و نقاط ضعف دشمن را برجسته کنید.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس در پایان بیان کرد: جنگ امروز جنگ روایت ها است و منفعل نباشید و به صورت تهاجمی در فضای مجازی عمل کنید و از شیوه های تاثیرگذار بهره ببرید.

 

کد خبر 1251725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha