عمارت هنر در قزوین افتتاح شد

با حضور اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی عمارت هنر در ساختمان امیرکبیر قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری و مسئولان استانی امروز (پنجشنبه ۲۰ بهمن) عمارت هنر در ساختمان امیرکبیر قزوین افتتاح شد.

 

رئیس حوزه هنری استان قزوین در حاشیه این مراسم در خصوص افتتاح عمارت هنر بیان کرد: امروز شاهد افتتاح مرکز میان رشته ای نوآوری های هنری جوان تحت عنوان عمارت هنر هستیم و ما اعتقاد داریم اگر به دنبال پیشرفت هستیم باید به اقتصاد هنر توجه ویژه داشته باشیم.

 

محمدرضا  امامقلی عنوان کرد: با راه اندازی این مجموعه تلاش می کنیم تا بتوانیم نیروهایی را تربیت کنیم که با دید باز به مسائل و مشکلات روز کشور، وارد بازار کار شوند.

 

رئیس حوزه هنری استان قزوین خاطر نشان کرد: در این مرکز هنرجویان در قالب تیم های چند نفره بعد از فراگیری آموزش های مختلف برای تولید محصول با کیفیت به بازار کار هدایت می شوند.

 

وی یادآور شد: در این مرکز سعی می شود تا از امکانات و ظرفیت های موجود در استان برای تربیت هنرمند کنشگر حرفه ای استفاده شود و ایجاد مجموعه های نوین و کارآمد برای تربیت نیروهای متخصص و توانمند هنری و رسانه ای از دیگر رویکردهایی است که در عمارت هنر دنبال می شود.

کد خبر 1251839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha