ملت ایران پای آرمان ها و ارزش های انقلاب ایستاده است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: ملت ایران همواره پای ارزش ها و آرمان های امام و انقلاب ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در ویژه برنامه ۲۲ بهمن در مسجدالاقصی شهر اراک، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن چهل وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی از دل مردم، برای مردم و برگرفته از اراده مردم است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ضمن تبریک ماه مبارک رجب افزود: ماه رجب ماه ویژه ای است و امسال ایام دهه فجر و روز ۲۲بهمن مقارن با ماه رجب شده که بسیار مبارک است.

 

وی با اشاره ارزش های انقلاب و اهمیت تبیین ارزش های آن بیان کرد: باید همگی ما، بزرگ وکوچک، پیر وجوان، زن و مرد دراین جشن ملی شرکت کنیم وا ین یک عید و جشن بین المللی است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه شخصیت های بزرگی ازجمله امام خمینی(ره)، شهید محلاتی، شهید سنجانی، شهید آشتیانی، شهید سلیمانی و...انسانهای اهل معرفت و ماندگاری درتاریخ هستند، اظهار کرد: عمل این انسانهای بزرگ همراه با اخلاص و برای خدا بوده است و الگویی برای ما هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ادامه داد : جشن در سرزمینی که سرزمین امام و ولایت است، سرزمین امام راحل و رهبرکبیر انقلاب و سرزمین ۵۰ هزارشهید سرافراز است، باعث افتخار برای همه است و مردم با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک بار دیگر باید وفاداری خود را به اهل بیت علیه السلام، امام راحل، رهبر نظام جمهوری اسلامی وجبهه مقاومت نشان دهند.

 

امام جمعه اراک اظهار کرد: روز ۲۲ بهمن روز عزت و شرف ملت ما است و جمهوری اسلامی خانه بزرگ ما است و امنیت خانه ما و امنیت عزت و شکوه خانه ما به حضور شما است و دنیا باید ببیند که همه ما پای رشادت های این نظام و انقلاب ایستاده ایم.

 

وی با اشاره به پیامهای راهپیمایی بیان داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام های داخلی وخارجی دارد که ازجمله پیام داخلی، وحدت، عظمت وعزت ملت است و پیام خارجی این است که مردم ملت ایران در برابر بیگانگان ودشمنان از پای درنخواهند آمد. در پایان این مراسم ازفعالان فرهنگی مسجد الاقصی تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 1252230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha