تحقق الگوی سوم زن مسلمان ایرانی مأموریت خاص دختران امروز است

آقایی با اشاره به اهمیت معرفی الگوی سوم زن مسلمان ایرانی و برپایی رویداد فرهنگی بانوی اثرگذار گفت: مأموریت خاص دختران تحقق الگوی سوم زن مسلمان ایرانی است.

معصومه آقایی با اشاره به اهمیت معرفی و تبیین الگوی سوم زن مسلمان ایرانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: توجه به جایگاه دختران و بانوان که مهمترین ویژگی را در نهاد خانواده دارند اهمیت اساسی دارد. 

 

مشاور استاندار و سرپرست دفتر زنان و خانواده استانداری البرز افزود: رویداد فرهنگی معلم ، بانوی اثرگذار که راویان الگوی سوم زن مسلمان هستند به مناسبت ایام دهه فجر از جمله طرح هایی است که در سالن اجتماع کانون امام علی(ع) حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولان برپا شد.

 

به گقته وی، رویداد فرهنگی معلم با هدف معرفی الگوی سوم زن مسلمان برنامه ریزی شد که طی آن از ۴۱ بانوی فرهنگی حائز رتبه کشوری و بین المللی، برگزیدگان مسابقه های استانی، پرسمان های سیاسی و کارشناسان حوزه امور زنان آموزش و پرورش تقدیر و تکریم شد.

 

وی با اشاره به اهمیت کار برای دختران و بانوان اظهار کرد: مأموریت خاص دخترانه تان را که تربیت و تولد یک نسل است تعریف کنید تا به این واسطه در مسیر رشد و تعالی معرفتی و خانواده قدم های اساسی برداشته شود.

 

مشاور استاندار خاطرنشان کرد: بانوان همواره در عرصه های مختلف با وجود موانع پیشتاز بودند، به ویژه بانوانی که با بهره مندی از حقیقت دین و درک معارفی الهی معنای درستی از الگوی سوم زن مسلمان ارائه می دهند.

 

 

 

 

کد خبر 1252497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha