برگزیدگان اولین دوره مسابقات قرآن کریم مسجد حضرت رقیه(س) زنجان تجلیل شدند

اولین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد حضرت رقیه(س) زنجان برگزار شد و شامگاه دیروز بعد از نماز مغرب و عشاء از برگزیدگان این دوره از مسابقات تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، اولین دوره مسابقات قرآن کریم«طلوع فجر» به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 21 بهمن ماه در مسجد حضرت رقیه(س) کوی وحدت زنجان برگزارشد.

 

این دوره از مسابقات ویژه دختران و پسران انقلاب بود و در دو مقطع ابتدایی و متوسطه اول و در رشته های حفظ و روانخوانی قرآن کریم ویژه اهالی منطقه کوی وحدت برگزار شد.

 

شرکت کنندگان در پایه اول تا سوم ابتدایی در رشته حفظ سوره های فلق، مسد، ناس، کافرون، قریش و نصر با یکدیگر به رقابت پرداختند؛ دانش آموزان پایه چهارم تا ششم نیز در رشته حفظ سوره تین، زلزله و قارعه و روانخوانی سوره نبا با هم مسابقه دادند و دانش آموزان پایه هفتم تا نهم نیز در روانخوانی سوره نازعات و حفظ سوره فجر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

این مسابقات با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآن در بین نسل جوان و به همت مسجد حضرت رقیه(س) کوی وحدت زنجان برگزار شد و شامگاه دیروز بعد از نماز مغرب و عشاء از برگزیدگان این مسابقات تجلیل شد.

کد خبر 1252598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha