چتر "طرح آموزش هنر برای همه" در سال ۱۴۰۲ گسترده‌تر می‌شود

محمود سالاری با اشاره به اجرای طرح "آموزش هنر برای همه" با حمایت وزارت فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی در راستای محرومیت زدایی در کشور گفت: امیدوارم با رفع نواقص چتر " طرح آموزش هنر برای همه" در سال ۱۴۰۲ گسترده تر می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، همایش "دست‌اندرکاران طرح ملی آموزش هنر برای همه " عصر امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن با حضور محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود سالاری، معاون امور هنری، محمد حسین اسماعیلی، مدیرکل دفتر اموزش های هنری وزارت فرهنگ‌و ارشاد اسلامی  و جمعی از دست اندرکاران هنر  و معاونان وزارتخانه ها و دستگاه های مختلف کشور  در عرصه عدالت اجتماعی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 


در این همایش" محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اجرای طرح "آموزش هنر برای همه" گفت: سال گذشته در چنین روزی طرح" آموزش هنر برای همه" آغاز بکار کرد، طرحی که در آغاز طرح کاملی نبود اما رفته رفته در دفتر آموزش به بلوغ رسید.

 

 


معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: عدالت اجتماعی محقق نمی شود مگر اینکه یک عده خودشان را در این راه وقف کنند؛ در حوزه نظری کتاب های زیادی درباره عدالت اجتماعی داریم ولی واقعیت این است کسانی که خود را فدای این آرمان ها کردند زیاد نیستند.

 


محمود سالاری خاطر نشان کرد: طرح "آموزش هنر برای همه" با تدبیر وزارت فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی و حمایت های وزیر فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی عقیم نماند و به ثمر نشست. امیدوارم با رفع نواقص این طرح متعالی و تقویت نقاط قوت بتوانیم در سال ۱۴۰۲ گستره این اتفاق را در کشور با همکاری همه نهادها و دستگاه ها توسعه دهیم.

 


وی تاکید کرد: با اجرای طرح "آموزش هنر برای همه" تا اندازه ای توانستیم عدالت اجتماعی را در اقصی نقاط کشور برقرار کنیم در سال آینده این بستر گسترده تر خواهد شد.

کد خبر 1253002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha