طرح "آموزش هنر برای همه" در سال جدید خیز بلندی برای تعالی هنر در کشور برمی دارد

عاطفه خادمی گفت: امیدواریم در سال جدید طرح "آموزش هنر برای همه" با هم افزایی معاونت امور هنری خیز بلندتری برای تعالی و پیشرفت هنر در سراسر کشور بردارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان،  همایش "دست‌اندرکاران طرح ملی آموزش هنر برای همه " عصر امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن با حضور  محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود سالاری، معاون امور هنری، محمد حسین اسماعیلی، مدیرکل دفتر اموزش های هنری وزارت فرهنگ‌و ارشاد اسلامی  و جمعی از دست اندرکاران هنر  و معاونان وزارتخانه ها و دستگاه های مختلف کشور  در عرصه عدالت اجتماعی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 


در این همایش "عاطفه خادمی"، مشاور اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در طرح "آموزش هنر برای همه" همه ظرفیتی که در معاونت هنری وجود داشت و ایجاد انگیزه می کرد بکار گرفته شد تا بتوانیم بستر لازمی را برای این اقدام در حد وسیع فراهم کنیم.

 


وی اظهار کرد: آموزش هنر در مناطق محروم به معنای برقراری عدالت اجتماعی در مناطق محروم است. در طرح "آموزش هنر برای همه" آن نگاهی که هنر می تواند در جای جای کشورمان داشته باشد جزو اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است.

 


وی خاطر نشان کرد: موفقیت های این طرح در سال ‌اول اجرا منجر به این شد که سایر دستگاه های کشور هم با آن همکاری کنند.

 


عاطفه خادمی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم در سال جدید  طرح "آموزش هنر برای همه" با هم افزایی معاونت امور هنری خیز بلندتری برای تعالی و پیشرفت هنر در سراسر کشور بردارد.

کد خبر 1253003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha