رقابت بیش از ۳۰۰ نفر در مرحله نهایی مسابقات قرآن سازمان تامین اجتماعی

اکبری گفت: مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سازمان تامین اجتماعی با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از کارکنان و خانواده آنان در قالب دو گروه آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان هرمزگان، عباس اکبری در آیین افتتاحیه بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات قرآنی باعث می‌شود که بتوانی فرهنگ قرآنی را توسعه داده و ترویج نماییم.

 

اکبری اظهارداشت: بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور کارکنان و خانواده‌های آنان برگزار می‌شود که حضور خانواده‌ها برای نخستین بار محقق شده‌است.

 

مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان عنوان کرد: این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از کارکنان و خانواده آنان در قالب دو گروه آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

 

وی اضافه کرد: بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی در رشته‌های حفظ(حفظ کل، حفظ ۲۰جزء، حفظ ۱۰جزء و حفظ پنج جزء)، قرائت، مفاهیم و ترتیل برگزار می‌شود.

 

اکبری بیان کرد: امیدوارم همه بتوانیم در توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی کوشا و موفق باشیم و تلاش نماییم اشاعه دهنده این فرهنگ در جامعه باشیم.

 

وی گفت: همه باید سعی کنیم کارهایمان نیز رنگ و بوی قرآن داشته باشد و خدا همه ما را در سایه قرآن قرار دهد.

کد خبر 1253823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha