امر به معروف و نهی از منکر راه شناخت مومن از منافق  است

حجت الاسلام حسینی شاهرودی با بیان اینکه راه نجات جامعه امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: راه شناخت مومن از منافق امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام حسینی شاهرودی، مدیرعامل مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر امروز (چهارشنبه ۱۰ اسفند) در همایش سراسری مدیران مجمع امر به معروف و نهی از منکر در سراسر کشور با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: درک ماه رمضان به معنای درک شب قدر است و مقدمات ماه رمضان در ماه شعبان فراهم می شود.

 

حجت الاسلام حسینی شاهرودی با بیان اینکه آمران معروف و ناهیان منکر مانند خلیفه الله بر روی زمین هستند و به جای پیامبر (ص) امر به معروف و نهی از منکر می کنند، گفت: جایگاه امر به معروف و نهی از منکر برای افراد به سن و سال نیست بلکه این فریضه امر خداست و از جانب رسول خدا مطرح می شود و یکی از نشانه های مومن و مناسب امر به معروف و نهی از منکر است و مومنان نسبت به یکدیگر ولایت و مسئولیت دارند و باید امر به معروف و نهی از منکر را انجام دهند.

 

وی اظهار داشت: یکی از راه های شناخت مومن از منافق طبق آیات قرآن امر به معروف و نهی از منکر است و باید در این زمینه حساب شده و به صورت برنامه ریزی عمل کنیم. راه صلاح و نجات جامعه امر به معروف و نهی از منکر است.

 

 

 

کد خبر 1255345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha