هیچ دانش آموزی بر اثر مسمومیت بینایی اش را از دست نداده است/ دستگاه های امنیتی در حال بررسی مسئله هستند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ دانش آموزی بینایی اش را بر اثر مسمومیت از دست نداده است، گفت: دستگاه های امنیتی در حال بررسی مسئله هستند.

محمدرضا احمدی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به مسمومیت دانش آموزان در برخی نقاط کشور گفت: در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با حضور وزیر آموزش و پرورش این مسئله را بررسی کردیم و قرار شد کمیسیون در جلسات دیگری نتیجه بررسی ها توسط دستگاه های امنیتی و وزیر آموزش و پرورش را بررسی کند.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه تعدادی از دانش آموزان در برخی مدارس با این اتفاق مسموم شدند و راهی بیمارستان شدند. در حال حاضر نیز از دستگاه های امنیتی می خواهیم به جد این مسئله را پیگیری کنند و نتیجه بررسی و علت حادثه را بیان کنند.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان آنلاین شدن آموزش به دلیل این اتفاقات وجود دارد، گفت: تجربه ثابت کرد که آموزش آنلاین باعث عقب افتادگی تحصیلی دانش آموزان می شود و پیشنهادمان این است که مدارس به صورت حضوری کلاس های درس را برگزار کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: اینکه می گویند برخی از این دانش آموزان بینایی شان را از دست داده اند، صحت ندارد و مشکل حادی نداشته اند.

کد خبر 1255349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha