برنامه های نیمه شعبانی ویژه دانش آموزان

به مناسب نیمه شعبان نظام تعلیم و تربیت برای دانش آموزان و فرهنگیان برنامه هایی با محوریت صاحب زمان (عج) طراحی کرده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نیمه شعبان چراغی است که بر دل شیعیان نور شوق و امید می بخشد. میلاد منجی عالم فرصتی است تا فرهنگ و آموزه های مهدوی در بین دانش آموزان ترویج و گسترش یابد و زمینه ظهور خورشید عالم فراهم شود. از این رو، برنامه های متنوع و متعدد در نظام تعلیم و تربیت کشور پیش بینی شده است. بخشی از برنامه ها را در ادامه می خوانید:

 

نواختن زنگ انتظار

به مناسبت نیمه شعبان، ولادت حضرت مهدی(عج) در مدارس سراسر کشور ساعت 9 صبح روز 20 اسفند ماه 1401 زنگ انتظار نواخته می شود. به دلیل تعطیلی مدارس در نیمه شعبان پویش نواختن زنگ مدارس روز شنبه 20 اسفندماه  سال جاری برگزار می شود.

 

منجی موعود

مراسم جشن نیمه شعبان با عنوان «منجی موعود»  روز چهارشنبه 17 اسفند ماه 1401 به صورت زنده با حضورحجت الاسلام فردی نژاد برگزار می شود. این برنامه به صورت زنده از کانال انتظار و مهدویت در پیام رسان شاد پخش می شود.

برگزاری جام کتابخوانی مهدویت و نماز    

بزرگترین رقابت تیمی با حضور دانش آموزان سراسر کشور با موضوع امام زمان (عج) ویژه مقطع متوسطه  در نیمه شعبان برگزار می شود و عید سعید فطر پایان می یابد. منبع آزمون اول در این جام کتاب جهت نما است. داوطلبان میتوانند با عضویت در کانال انتظار و مهدویت در شبکه پیام رسان شاد  این کتاب را دانلود کنند.

 

ویژه برنامه طلوع خو رشید در شب

مراسم احیای دانش آموزی ساعت یک بامداد چهارشنبه 16اسفند ماه 1401 همراه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین لطفی پور از مشهد مقدس همراه با  پخش زنده کانال انتظار و مهدویت در شبکه پیام رسان شاد برگزار می شود.

جشنواره کشوری مشق انتظار

جشنواره کشوری مشق انتظار ویژه دانش آموزان و فرهنگیان سراسر کشور به مناسبت نیمه شعبان 1401 در بخش های ادبی، هنری و دعاخوانی  با محوریت صاحب زمان (عج) برگزار می شود.

 

کد خبر 1256511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha