بچه مسجدی های کانون منتظران امام زمان (عج) نیمه شعبان را جشن گرفتند

مدیرکانون منتظران امام زمان (عج) گفت: با توجه به هم نامی کانون فرهنگی هنری با امام زمان (عج) همزمان با شب میلاد آن حضرت جشن برپا شد.

فاطمه شریف راد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، اظهار کرد:  با توجه به هم نامی کانون فرهنگی هنری با امام زمان  (عج) همزمان با شب میلاد آن حضرت جشن برپا شد.

مدیرکانون منتظران امام زمان (عج) گفت: بصیرت افزایی و روشنگری از نیازهای جامعه امروز و مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است. وی ادامه داد: تقویت فرهنگ مهدویت نقش مهمی در آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در جامعه دارد.

 

شریف راد افزود: تلاوت قرآن کریم،  اجرای سرودملی گروه سرود سلام فرمانده، آموزش نکات اخلاقی همراه بااجرای مسابقه واهداء جوایز توسط حجت الاسلام قلی نژاد، دعای عهد،  مولودی خوانی، اختتامیه همراه با دعا و  پذیرایی، از جمله برنامه های برگزار شده در این روز بود.

وی بیان کرد:  جشن های بزرگداشت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار،میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانبازومیلاد حضرت امام سجاد(ع) هم با حضور پرشور مردم در مسجد و با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شده است.

شریف راد با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مساجد تاثیر منفی زیادی بر روی جوانان و نوجوانان داشته،  گفت: متاسفانه درحالیکه ما مساجد را بخاطر بیماری کرونا تعطیل کردیم فرصتی برای دشمن ایجاد شد تا توسط فضای مجازی بر روی نوجوان و جوانان کار کند.

وی افزود: اجرای برنامه های فرهنگی، اهدای جوایز و برگزاری  کلاس های آموزشی در جذب نوجوانان و جوانان موثر بوده است.

شریف راد با اشاره به اینکه این کانون سال 95 تاسیس شده، گفت: در حال حاضر بیش از 400 نفر عضو کانون فرهنگی و هنری منتظران امام زمان (عج) مسجد خاتم الاانبیا هستند که از این تعداد 70 نفر نوجوان و جوان هستند.

وی اسکان 98 نفر از مردم زلزله زده شهرستان خوی در مسجد،  برگزاری کلاس های آموزشی پیشگیری از اعتیاد،  طلاق،  ازدواج و فرزندآوری، اشتغال 2 نفر در حوزه قارچ و زعفران و اجرای کلاس های فرهنگی و ورزشی از جمله دیگر برنامه‌های این کانون است.

کد خبر 1256688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha