ایران، ام‌القرای جبهه اسلام/ مسلمانان در برابر جنایت‌های دشمنان، سکوت نکنند

الحیدری، ایران را ام‌القری جبهه اسلام دانست و گفت: در شرایط کنونی دفاع از نظام جمهوری اسلامی و دفاع آشکار از شخصیت ولایت فقیه از مهمترین واجبات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سیدهاشم الحیدری امروز (پنجشنبه ۱۸ اسفند) در همایش «مقاوپت اسلامی و قیام مستضعفین» که به مناسبت ولادت حضرت ولیعصر (عج) به میزبانی استان گلستان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: در زمان غیبت حضرت حجت‌ (عج) وظیفه همه مسلمانان به‌ویژه شیعیان حمایت و پشتیبانی از نایب امام معصوم (ع)، یعنی ولی‌فقیه که همان حضرت امام خامنه‌ای است، هستند.

 

معاون فرهنگی حشدالشعبی عراق گفت: مسلمانان نباید در مقابل دشمن تسلیم شوند یا در برابر جنایت‌های آنان سکوت کنند چرا که سکوت ما دشمنی‌ها را علیه مسلمانان بیشتر می‌کند. همانطور که در سرزمین‌های اسلامی مشاهده می‌کنیم که دشمنان، گروه‌های تکفیری را به جان مردم این کشورها انداخته‌اند.

 

وی به یکی از دلایل هجمه‌های سنگین غرب علیه جایگاه ولی‌فقیه اشاره کرد و افزود: ما معتقدیم امام خامنه‌ای نه فقط رهبر ملت ایران بلکه امام جبهه مقاومت است. برای همین است که دشمنان به ویژه غربی‌ها نوک پیکان حمله‌های خود را به سمت ولی‌فقیه گرفته‌اند.

 

الحیدری با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت از کشمیر تا نیجریه و از فلسطین تا یمن رسیده و بسیاری از کشورها را در بر گرفته است، خاطرنشان کرد: دشمن برای تضعیف جبهه مقاومت از هیچ توطئه‌ای فروگذار نمی‌کنند. آنها با تبلیغات سنگین رسانه‌ای می‌خواهند محور اصلی این جبهه یعنی ایران را درگیر مشکلات و حواشی کنند. رسانه‌های غربی می‌خواهند این را به مخاطبان خود القا کنند که در ایران فقر، گرانی و مشکلات اقتصادی زیادی وجود دارد در حالیکه امروز اروپایی‌ها از جمله فرانسه، انگلیس و ... اوضاع اقتصادی اسفباری دارند.

 

وی در ادامه با تمجید و تجلیل از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهارکرد: حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای مقاومت بوده و پیروزی‌های جبهه مقاومت مدیون این شهدا است.

 

معاون فرهنگی حشدالشعبی عراق، کشور ایران را ام‌القری جبهه اسلام دانست و گفت: در شرایط کنونی دفاع از نظام جمهوری اسلامی و دفاع آشکار از شخصیت ولایت فقیه از مهمترین واجبات است.

 

وی بر آرمان آزادی قدس شریف هم‌ تاکید کرد و گفت: امروز جبهه مقاومت در بهترین موقعیت قرار دارد. گفتمان محور مقاومت در کشورهای اسلامی ریشه دوانده و مسلمانان بیدارتر و متحدتر از همیشه در مقابل مستکبران و ظالمان ایستادگی خواهند کرد. ما امید به وعده الهی که پیروزی با مومنان است، داریم و معتقدیم به زودی فلسطین آزاد خواهد شد.

 

کد خبر 1256818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha