عاملان اقدام غیرانسانی مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس باید به شدت مجازات شوند

حجت الاسلام غبیشاوی، با بیان اینکه عاملان اقدام غیرانسانی مسمومیت دانش آموزان در مدارس باید به شدت مجازات شوند، گفت: دشمن در این اقدام خصمانه نشان داد به فرزندان ما هم رحم نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ححت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، ظهر امروز جمعه (۱۹ اسفند) در آئین عبادی سیاسی خطبه های نماز جمعه آبادان که در مصلای ثامن الائمه (ع) این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل بنیاد شهید، اظهار کرد: این نهاد در ۲۲ اسفند سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تاسیس شد و همواره در راه خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تلاش کرده است.

 

خطیب نماز جمعه آبادان، خانواده معظم شهدا را چشم و چراغ ملت خواند و افزود: باید برخی کاستی‌ها در خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران رفع شود.

 

وی تصریح کرد: بسیاری از پدران و مادران شهدا در دوران کهولت بوده و فرزندان شهدا نیز برای اشتغال با مشکل جدی مواجه هستند که باید برای خدمت به آنان از سوی مسئولان توجه بیشتری صورت گیرد.

 

حجت الاسلام غبیشاوی، با اشاره به اقدامات اخیر دشمنان علیه ملت ایران، اضافه کرد: بدخواهان نظام و مردم به خاطر ناکامی در اغتشاشات، در تلاش هستند از ملت ایران انتقام بگیرند.

 

وی عنوان کرد: دشمن پس از ناکامی در فتنه گذشته، وارد مرحله جدیدی از برنامه ریزی های خود شده تا دانش‌آموزان را مورد اهداف خصمانه خود قرار دهند.

 

امام جمعه آبادان، با بیان اینکه دشمن تلاش می‌ کند با اینگونه اقدامات از دانش‌ آموزان و خانواده‌های آنان به دلیل همراهی نکردن در اغتشاشات انتقام بگیرد و عرصه‌های علم و دانش را از رونق بی‌اندازد، ابراز کرد: عاملان اقدام غیرانسانی مسمومیت دانش آموزان در مدارس باید به شدت مجازات شوند؛ دشمن در این اقدام خصمانه نشان داد به فرزندان ما هم رحم نمی‌کند.

 

وی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود به آئین چهارشنبه سوری اشاره کرد و ادامه داد: این آئین باید از سوی مسئولان مدیریت شود تا حوادث تاسف بار آن به حداقل برسد.

 

حجت الاسلام غبیشاوی، بر ضرورت برخورد جدی با متخلفان و برهم زنندگان نظم عمومی تاکید کرد و یاد آور شد: باید با افراد گستاخی که می‌خواهند فراتر از قانون، عرف و شرع قدم بردارند، برخورد قانونی شود.

 

کد خبر 1256929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha