«بیرمنگام»: در ماه می میزبان اولین جشنواره غذای حلال خواهد بود

اولین جشنواره غذای حلال در ماه می در «بیرمنگام» انگلیس با حضور بیش از ۱۵۰ فروشنده غذای حلال برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « secretbirmingham»،اولین جشنواره غذای حلال در ماه می در «بیرمنگام» انگلیس آغاز به کار خواهد کرد.این رویداد دو روزه با حضور بیش از 150 فروشنده غذای حلال برگزار می شود.

 

بیرمنگام یکی از متنوع‌ترین و هیجان انگیزترین فرهنگ‌های غذایی در انگلیس را دارد. مسلمانان حدود یک پنجم جمعیت بیرمنگام را تشکیل می‌دهند و این شهر یکی از حلال‌پذیرترین شهرهای انگلیس است؛ بنابراین مکان مناسبی برای میزبانی جشنواره غذاهای حلال به نظر می‌رسد.

 

تخمین زده شده است بیش از 20 هزار نفر در این جشنواره که در روزهای 27 و 28 می برگزار می‌شود،شرکت کنند.

 

این جشنواره با بیش از 150 غرفه‌دار و فروشندگان غذاهای حلال در فضای باز و همچنین یک نمایشگاه سرپوشیده با غرفه‌های سبک زندگی مسلمان و سرگرمی، آخر هفته‌ای پر از هیجان برای اهالی بیرمنگام خواهد بود.

 

«سعید بلال خان»،مدیر جشنواره در این باره گفت: توانایی میزبانی جشنواره غذای حلال مانند یک رویا است که دوستان و خانواده ها را برای معاشرت، غذا خوردن و جشن گرفتن سبک زندگی حلال دور هم جمع می‌کند.

 

وی افزود: ما همه افراد را تشویق می‌کنیم که به ما بپیوندند تا کمی بیشتر در مورد پیوندهای میان فرهنگی بیاموزند. همچنین این یک فرصت عالی برای حمایت از کسب و کارهای حلال است، به این امید که آنها را از یک استارت آپ کوچک به شرکت های پیشرو در زمینه های مورد احترام خود تبدیل کنیم.

کد خبر 1257014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha