خبرنگار شبستان استان فارس منتخب جشنواره خبری«طلوع۴۴» شد

مهدی رحمانیان خبرنگار خبرگزاری شبستان استان فارس منتخب جشنواره هنری خبری «طلوع۴۴» شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، جشنواره هنری خبری «طلوع ۴۴» همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در قالب بخش های مختلف خبری، ادبی و هنری و با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور برگزار شد.

 

«مهدی رحمانیان» خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس نیز که در بخش «گزارش خبری» در این دوره از مسابقات شرکت کرده بود، در پایان موفق به کسب عنوان برتر شد.

 

دستاوردهای انقلاب اسلامی، نقش زنان در پیروزی انقلاب، نقاط امیدبخش در آینده انقلاب اسلامی، منطق مقاومت ملت ایران در مقابل دستگاه استکبار و... از موضوعات این جشنواره بود که اثر این خبرنگار با محوریت «نقش زنان در پیروزی انقلاب» و عنوان «معصومه انقلاب» به جشنواره طلوع ۴۴ ارسال شده بود.

 

در پایان نیز از ۱۸ اثر منتخب جشنواره در بخش های مختلف تقدیر شد که خبرنگار جهرمی در بخش خبری عنوان برتر این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

 

این جشنواره در سه بخش ادبی، خبری و هنری در قالب یادداشت، مصاحبه، گزارش خبری، داستان کوتاه، عکس خبری، نمایشنامه ، فیلمنامه، تدوین، پوستر، اینفوگرافی، کاریکاتور و .. همراه با جوایز ویژه و ارزنده برای منتخبین جشنواره به همت ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان قم برگزار شده بود.

کد خبر 1257069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha