جهاد تبیین رسالتی خطیر بر دوش طلاب و روحانیت است

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه جهاد تبیین رسالتی خطیر بر دوش طلاب و روحانیت است، گفت: جهاد تبیین راه مقابله با دسیسه های دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، شامگاه(21اسفند)،  در مراسم رونمایی از چهار کتاب حوزوی تبلیغی حوزه علمیه لرستان که با حضور مدیر و معاونان حوزه علمیه استان و جمعی از طلاب و مبلغان شهرستان در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: محقق شدن جهاد تبیین رسالت خطیری بر دوش حوزه علمیه است.

 

امام جمعه بروجرد افزود: تحقق جهاد تبیین در جامعه  و بیان مسائل دینی و انقلابی  راه مقابله با دسیسه های شیطانی و تبلیغات دروغین دشمن است.

 

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت حوزه علمیه در راستای تبلیغ و تبیین آموزه های دینی عنوان کرد: تبلیغ و تبیین دستاردهای انقلاب اسلامی، بیان شاخصه های دشمن شناسی و شناخت نوع دشمنی هادر عرصه تبلیغ مورد توجه حوزویان قرار گیرد.

 

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: با نقش آفرینی در عرصه تبلیغ و انجام رسالت تبلیغی که بر دوش داریم باید با بیان معارف دینی، اعتقادات، اخلاق و تقید مردم به احکام شرعی را ارتقا دهیم.

 

وی اظهار کرد: جهاد تبیین فرصتی برای تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان و مقابله با دسیسه های دشمن است.

کد خبر 1257324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha