کانون فرهنگی هنری «شهدا» در روستای شجاع آباد کاشان افتتاح شد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از راه اندازی کانون فرهنگی هنری «شهدا» در روستای شجاع آباد این شهرستان همزمان با دهه تکریم و تعظیم مساجد خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: همزمان با دهه تکریم و تعظیم مساجد، کانون فرهنگی هنری «شهدا» در روستای شجاع آباد شهرستان کاشان افتتاح شد.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: نگاه دولت سیزدهم به نقش ویژه مساجد و مشارکت مردمی در تمامی فعالیت ها مثبت و سازنده است.

 

ضابطی ادامه داد: مساجد در طول دوران پرفروغ انقلاب اسلامی، همواره به عنوان مراکز و پایگاه های مهم و تأثیرگذار در مباحث اجتماعی و سیاسی، پایه گذاری و شروع فعالیت های انقلابی، اتاق فکر و پشتیبانی از جبهه ها در دوران دفاع مقدس، پایگاه های اصلی انتخابات و مشارکت سیاسی مردم و جذب و ساماندهی کمک های مردمی در شرایط بحرانی و بروز حوادث غیر مترقبه به فعالیت پرداخته اند.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی کاشان تصریح کرد: مساجد بهترین کانون تربیت هنرمندان جوان ارزشی، متعهد و انقلابی است و نگاه ویژه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در دوره جدید حمایت از فعالیت های مسجد محور در تمام بخش ها، توابع و روستاهای شهرستان خواهد بود.

 

ضابطی نگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مسجد محور و بر اساس شعار "نهضت بازگشت به مساجد" در فعالیت های فرهنگی دانست و خواستار همکاری و برنامه ریزی هیأت امناء و کانون های فرهنگی هنری مساجد در جذب حداکثری جوانان و نوجوانان شد.

کد خبر 1257895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha