منزلت ماه رمضان در ایام نوروز حفظ شود

حجت الاسلام نکونام به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز اشاره کرد و گفت: باید مراقب بود که منزلت ماه رمضان و روزه داران در این ایام خدشه دار نشود و روزها و شب های پرفضلیت ماه مهمانی خدا به غفلت نگذرد زیرا این ماه همه مهمان خداوند هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 26 اسفند) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، به سالگرد ارتحال فرزند امام راحل، حاج احمد خمینی در چنین روزی در سال 1373 اشاره کرد و گفت: ایشان واسطی امین بین مردم و امام خمینی(ره) بودند و در پیروزی انقلاب نقش مهمی داشتند و پس از رحلت امام هم نگذاشت حقایق و معارف انقلاب مورد تحریف قرار بگیرد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به روزهای پایانی سال و آغاز سال جدید اشاره کرد و افزود: در این روزها باید بیشتر از گذشته به فکر مستمندان و نیازمندان بود و از خانواده هایی که در تامین معیشتشان عاجز هستند دست گیری کرد.

 

امام جمعه شهرکرد بر توجه ویژه به ذکر و دعا در ایام نوروز تاکید و اظهار کرد: نماز خواندن، روزه گرفتن و دعا از آداب عید نوروز است که بهتر است در کنار دیگر مراسمات به جا آورد تا سالی پر از خیر برای ما رقم زده شود.

 

حجت الاسلام نکونام به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز اشاره و تصریح کرد: باید مراقب بود که منزلت ماه رمضان و روزه داران در این ایام خدشه دار نشود و روزها و شب های پرفضلیت ماه مهمانی خدا به غفلت نگذرد زیرا این ماه همه مهمان خداوند هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دشمنان در تلاشند با نابسامانی اقتصادی مردم را از انقلاب ناامید کنند، خاطرنشان کرد: هرچند تبعات نابسامانی های اقتصادی طولانی مدت است اما دولتمردان می توانند با ظرفیت های مختلف کشور را از این مشکلات برهانند.

 

کد خبر 1258082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha