اجرای هر برنامه ای در حوزه نشاط اجتماعی نیازمند رعایت موازین اخلاقی و اسلامی است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: اجرای هر برنامه ای با موضوع شور و نشاط اجتماعی مستلزم آن است که طبق موازین اخلاقی و با رعایت کامل شیوه نامه ها و قوانین و مقررات در آن حوزه باشد.

 روح الله قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نشست ساماندهی و نظارت بر چگونگی اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در سفره خانه های این شهرستان در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در سالن جلسات اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آران و بیدگل برگزار شد.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  آران و بیدگل افزود: این نشست با حضور رییس اداره میراث فرهنگی و با حضور مدیران سفره خانه ها، به منظور هم اندیشی برای چگونگی اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان و همچنین رعایت موازین اخلاقی و حجاب اسلامی در این ایام توسط گردشگران برگزار شد.

 

قربانی ضمن اشاره به اینکه این اداره نه تنها هیچ مخالفتی با بالا بردن نشاط اجتماعی ندارد بلکه از آن استقبال و حمایت هم می کند تصریح کرد: لازم است انجام هر برنامه ای با موضوع شور و نشاط اجتماعی طبق موازین اخلاقی و با رعایت کامل شیوه نامه ها و قوانین و مقررات در آن حوزه باشد و امسال بدلیل تقارن تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان انجام این امر الزامی می باشد.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل بر لزوم ساماندهی و نظارت دقیق بر فعالیت برنامه های فرهنگی و هنری سفره خانه ها و انجام روند دریافت مجوز و نظارت بر فعالیت های فرهنگی هنری تاکید کرد.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به موقعیت اجتماعی و فرهنگی شهرستان با عناوینی همچون دارالشّهدا و شهر نمونه قرآنی خواستار همسو شدن برنامه ها با فرهنگ شهرستان و انسجام بین دستگاهها در نظارت بر انجام برنامه های فرهنگی و هنری شد. 

 

روح الله قربانی ادامه داد: ما مجری قوانین اسلامی هستیم لذا هر برنامه فرهنگی هنری که بر حسب وظایف محوله و طبق قوانین ابلاغ شده باشد طبق ضوابط و در چارچوب آئین نامه های ارسالی مکلّف به انجام آن هستیم.

کد خبر 1258230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha