کانون جهادیه سمنان میزبان جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) می شود

ادب گفت: جشن ميلاد امام حسن مجتبي (ع) با تقدیر از روزه اولي ها در نيمه ماه مبارک رمضان در مسجد النبي(ص) جهاديه سمنان برگزارمی شود.

مرضیه ادب- مدیر کانون فرهنگی هنری جهادیه سمنان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درسمنان با اشاره به برگزاری جشن ميلاد امام حسن مجتبي (ع) با تقدیر از روزه اولي ها در محوطه مسجدالنبی(ص) جهادیه سمنان گفت: در این برنامه از دختران وپسران روزه اولی منطقه جهادیه تجلیل و تقدیر خواهد شد.

 

وی زمان برگزاری این جشن را چهارشنبه ۱۶ فروردین ماه ساعت ۲۱ با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج برادران وخواهران، مرکز نیکوکاری، کانون فرهنگی هنری مسجدالنبی(ص) جهادیه ذکر کردوافزود: اجرای نمایش و طنز گروه فانوس راه همراه باهنرنمایی سید علی زرگر از هنرمندان برنامه عصر جدید به همراه پذیرایی و اهدای هدیه‌ از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود.

 

ادب سخنران این برنامه را حجت الاسلام والمسلمین سید محمد جوادی آملی اعلام کردوگفت: مهران  پور طاهریان نیز به مدیحه سرایی خواهد پرداخت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جهادیه سمنان با تأکیدبراینکه باید خاطره سال اول روزه داری را برای کودکان ماندگار کنیم ادامه داد: باید تمامی دستگاه‌ها و دست‌اندرکاران، با تمام توان خود نسبت به برگزاری باشکوه و شاد همایش های فرهنگی نظیر محافل انس با قرآن و جشن بزرگ روزه اولی ها اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه حضور فعال فرزندان ما در مساجد زمینه ساز تحقق جامعه دینی و اسلامی خواهد بود، اضافه کرد: خانواده‌ها زمینه حضور کودکان و نوجوانان در مساجد را فراهم کرده تا از پوشش برنامه‌های مختلف بهره مند شوند.

 

ادب با اشاره به مشکلات فرهنگی و جنگ نرم دشمن اظهارداشت: تهاجم فرهنگی دشمن فرزندان این مرز و بوم را هدف قرار داده و مراقبت و آموزش برای مقابله با این تهدیدات ضروری است.

 

گفتگو از عصمت سالار

کد خبر 1260056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha