نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی درباره مسجد الاقصی امروز برگزار می شود

کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی ، امروز نشست فوق‌العاده‌ای را در مقر دبیرخانه این سازمان در جده برای بررسی حملات جاری رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و غزه برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « jordannews»، کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی ،امروز (شنبه 19 فرودین) نشست فوق‌العاده‌ای را در مقر دبیرخانه این سازمان در جده برای بررسی حملات جاری رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و غزه برگزار می‌کند.

 

این نشست به درخواست مشترک اردن و فلسطین و با هماهنگی عربستان که ریاست کمیته اجرایی را بر عهده دارد، برگزار می‌شود.

 

گفتگوها در این نشست بر تهاجم مستمر نیروهای اشغالگر صهیونیستی به مسجد الاقصی و حملات آنها به نمازگزاران و همچنین حق نمازگزاران بیت المقدس برای انجام مراسم مذهبی خود متمرکز خواهد بود.

 

سازمان همکاری اسلامی بر ادامه اقدامات عربی، اسلامی و بین‌المللی برای توقف حملات رژیم صهیونیستی که بیانگر نقض آشکار حقوق بشردوستانه بین‌المللی، تاکید دارد.

 

در نشستی که قرار است امروز برگزار شود در مورد هدف رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت تاریخی و حقوقی بیت المقدس بحث و گفتگو خواهد شد.

 

حمله صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی با واکنش‌های گسترده جهانی مواجه شده و بسیاری از سازمان های بین المللی از جمله اتحادیه عرب و همچنین گروه های مقاومت آن را محکوم کرده اند.

کد خبر 1260736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha