با وحدت گسترده‌تر میتوان به آزادی هر چه زودتر سرزمین های اشغالی امیدوار بود

حجت الاسلام عبدی،گفت: با وحدت گسترده‌تر مردم و مسلمانان جهان در کنار آزادیخواهان جهان، می توان به آزادی هر چه زودتر سرزمین های اشغالی امیدوار بود.

حجت الاسلام مهدی عبدی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت:مردم با حضور حداکثری و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی از آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین دفاع می کنند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: مردم روزه دار در این مراسم با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا» انزجار خود را از این جنایتکاران نشان داده و مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهان می رسانند.

 

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از گروه‌های مردمی در کنار نهادهای انقلابی و تشکل‌های مردم نهاد، با برپایی غرفه‌هایی برای اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی در مسیرهای راهپیمایی حضور دارند و امروز جمعی از مسئولان و شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، ورزشی نیز حضور دارند.

 

حجت الاسلام عبدی ، تصریح کرد:  امسال در حالی از راه می رسد که وجدان های آگاه و دیدگان هوشیار مردم جهان شاهد تعرضات و هتک حرمت های متعدد دژخیمان صهیونیسم علیه قدس شریف و قبله اول مسلمانان جهان است . 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ،اظهار کرد:امروز همه مردم انقلابی و روزه‌دار استان کرمانشاه  مخصوصا خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان، آزادگان، دانش آموزان و دانشجویان، فرهنگیان، کارگران وکارکنان ادارات و ارگانها، روحانیون، بسیجیان، کشاورزان و عشایر،اقلیت های دینی و همه اقشار و اصناف مختلف آمدند تا همگام و همصدا با سایر مسلمانان جهان فریاد رهایی و آزادی قدس شریف و شعار نابودی صهیونیسم و استکبار جهانی را سر دهند.

 

وی گفت: وظیفه شرعی است که همه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پیدا کنند تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان اسلام و فلسطین بزنند.

کد خبر 1261794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha